Byl to Mac.
Nejdřív se na nás koukal docela divně. Asi jsme byly hrozně rudý po tom jak jsme se šíleně smály.Mac: Lis? Můžu si s tebou promluvit?
Jen sem se podívala na Verču a ta kývla.
Já: Jasně. Řekla jsem a šla za ním ven.
Mac: Víš.. to co se stalo v tom parku já nechtěl p-promiň.
Já: Za co?
Mac: Že jsem tě políbil. Smutně se zatvářil a sklopil hlavu dolů. Ale j-já tě miluji už od první chvíle co jsem tě viděl. Hned se mi podíval do očí a já se zakoukala do těch jeho čokoládových očí.
Já: Já tebe taky tak se neomlouvej. Hned po tom co jsem to dorekla mě pevně objal.
Mac: Děkuji.
Já: A to znamená že spolu teď chodíme?
Mac: Pokud bys chtěla....
Já: Jasně že jo. Skočila jsem mu kolem krku a usmála se na něj.
Tinus: Ahoj co tu děláte?
Verča: Jé ahoj Tinusi. Tak co se tu děje lidi?
Tinus:To se právě snažím zjistit. Takže......
Mac:No právě jsme spolu začali chodit.
Verča: Vážně?? Bože to je skvělý.
Mac: Jooo. Poškrábal se nervózně na zátylku a vytvořil na tváři ten nejhezčí a nejroztomilejší úsměv na světě.
Jen jsem se nad tím usmála.
Verča: Moc vám gratuluji sluší vám to spolu. Řekla a usmála se.
Tinus tam jen stál a když se konečně vzpamatoval. Tak se jen usmál.
Tinus: Aha tak to gratuluji. A odešel do svého pokoje.
Já: Co s ním je?
Verča: Já za ním půjdu a promluvím si s ním. Hned potom odešla za Tinusem.POHLED TINUSE
Po tom co jsem se dozvěděl jsem radši odešel do pokoje a zavřel se. Byl jsem docela smutný. Lis se mi od začátku líbila věděl jsem že Macovi taky ale nemohl jsem mu to říct bál jsem se jeho reakce. Ale teď už je to jedno když spolu chodí.
Najednou někdo zaklepal na dveře.
Tinus: Dále
Verča: Ahoj Tini můžu si s tebou promluvit?
Tinus: Jasně co potřebuješ?
Verča: Proč jsi tak rychle odešel po tom co řekli že spolu chodí?
Tinus: No víš.....POHLED VERČI
Tinus mi všechno povyprávěl. Že se mu Lis líbí atd...
Docela mě to zamrzelo že se mu líbí zrovna Lis.
Ale co to povídám je to jen kámoš nic víc.
No zatím.
Bože fakt miluju svoje svědomí.
Tinus: Veru?
Já: No?
Tinus: Prosím neříkej to nikomu.
Já: Neboj neřeknu.Lis to říkat nebudu ale nevím jak dlouho to půjde. Jen nechci zklamat Tinuse.
Lis: Tak co se děje??
Já: Nic jen mu není dobře.
Mac: Aha tak já za ním zajdu. Tak zatím.
Lis: Tak já už si jdu lehnou jsem docela unavená. Dobrou.
Já: Dobrou noc.
Mac: Dobrou noc princezno uvidíme se ráno.Mac šel za Tinim a já už šla taky spát.
Zítra budeme dotáčet další klip k jedné písničce tak musím být vyspaná.Konečně jsem se dokopala napsat novou kapču tak ji tu máte.
Jinak strašně děkuji za 317 přečtení doufám že vás to pořád baví a nebojte zápletka už se chystá.😉😊
A skýmpak se uvidím na koncertě v Brně? Úplně nejvíc se tam těším poprvé je uvidím co vy?💟
Love you💖💕
ČTEŠ
Splněný sen [POZASTAVENO] (marcusandmartinus)
RomansKoho má ráda? Jak ye setkají? Lish Slownová které je 16 let potka své idoly jak to dopadne? Užijte si příběh Love you 💖💖💖