Benim babam mı?

90 5 0
                                    

Sabah kalktığımda her yerim ağrıyordu üstümden tır geçmiş gibiydi. Sebebi yerde uyanmam olmalıydı. "Ahh" diye sızlanarak kalktım. Şimdi derin gelse sırtıma oturup her yerimi ovsa sonra da sarılarak uyusak. Allahım ya ben koskoca playboy , badboy emre hayal kuruyodu şaka gibi (!). Neyse bu gün Tarih sınavım var ve okula gitmek zorundayım zaten gitmeme lüksüm yok . Uflaya uflaya giyindim. kahvaltı beni bekliyordu Sevgi Teyze sağolsun evet Sevgi Teyze bizim yardımcımızdı çok tatlı bi kadindı kocasından dayak yediğinden ayrılmış bizde kalıyordu ve 2 kızı Melda ve Selda.Seldayla aynı sınıftaydık yani o da lise 2'ydi. Evden cikiyorduk Selda çalışıp çalışmadığımı sorunca umursamazca "Sence ? " dediğimde gülümsedi " Yine mi bendeniz" dedi. Sırıtıp "hıhı" dedim.Kağıt değiştiriyoduk ve Selda'nın dersleri mütişti o bizim eve geldiğinden beri ilk defa belge getirmeye başlamıştım. Bana bi bu değil her konuda fedağkarlık yapıyordu. Bana iyilik yapması garipti karşılık beklemeden. Neyse okula gelmiştik .Ceyda beni bekliyor olmalıydı ki hemen yanıma geldi. "Lan haydut !" bıkmışcasına bakıp "hı ?" dedim Ceyda Selda'ya bakip öksürdü "özel konuşmamız gerekenler var " selda başini eğip giderken ona sıcak bi gülümseme attım -sadece gururu kırılmasın diye- "Ne var ? Selda'yı niye yolladın ? " Ceyda yere bakıp cevap verdi "Derine.." sinirlendim bisey mi olmuştu ilk aşkıma lafını tamamlaması icin "Eee ? " dedim anlatmaya başladı. " Derin normal bi kız değil ailevi sorunları var dün sevgilisiyle ayrıldılar sebebi sevgilisinin ona Derin'in annesini bi adamla yakalayıp derine sert konuşmasıydı. Derin bana anlattı.Bak emre eğer bu kızı istiyorsan ve üzmiyceksen sınav bitince git ve ona annesini basması için yardim et.Yanında ol yardım et işte ağlarsa sarıl ben ona onunla gidecegimi söyledim ama benim yerime sen gidiceksin tamam mı ? " Donup kalmiştim bu aci bi hikayeydi. Derin onca şeye rağmen gülüyordu hatta ne gülüş . Ben düşünürken sinirlenen Ceyda sorusunu yineledi "tamam mı ? " onayladim sonra Ceyde Derin'e gelemiyceğini işi çıktığını yerine başkasını yolliycagini belirten bi mesaj attı. Sınava girdik nasıl geçtiğini Seldaya sordugumda iyi 5 alıcam dedi bende gülümdeyip öyleyse bende 5 alıcam dedim. Güldu o eve giderken "Beni idare eder misin ?" dedim. "Gelmiycek misin ?" dedi. "Evde sana anlatıcam uzun zamandır dertleşmedik prenses sen beni idare et akşam sohbet ederiz." dedim kafasıyla onaylayıp gitti. Mütiş zamanlaması olan Ceyda yanıma gelip gidiceğim yeri tarif etti. "Eşkiya sana cok minnettar prenses" dedim. Eyvallah dercesine kafasını sağa eğip öne götürdü elini göğsüne 2 kez vurdu. Bu kizin haraketleri garip bi o kadar da komikti neyse verdiği adrese taksiyle gittim. Indigimde göz altları kıpkırmızı olan Gülistanı yani Derini gördüm. Beni gördüğüne şaşıracaktı. Kenarda oturuyordu. "Ceyda beni yolladı selam" dedim. Yüzüme bakıp "Ah tabi Gülistan diyen çocuk bana en yardımı dokunabilcek kişi sensin emin ol" beni kırmıştı dönüp "Hadi şaka yapmayı bırak da planı yapalım pek zamanım yok. " Yalan söyledim en önemli işim oydu.Cevap verdi "haklısın beni takip et " başımla onayladım. Yürümeye başladı bende onu takip ettim. Bi inşatın önüne geldik. "Burası mı ciddi misin ? " onayladi ben babamla buraya geldigimizi söylemeliydim zamanı değildi devam etti titreyen sesiyle " Hep buraya gelidri onu defalarca takip ettim ama içeri girme cesaretini ilk defa bu gün senle göstericez "dedi   her şeye varım ben sen benim uğurlu yolumsun yıldızlara yürürüm senle sen iste canım senin olsun. Sen herşeysin sarkimi bölen onun içeri hamle yaparken  "gelmiyo musun ?" demesi oldu "yoo sadece daldim geliyorum " dedim ve takip ettim bi kattan sesler geliyodu. Kafamı döndürdüm. seslerin ordan geldiğini belirtip Derinle orya doğru yürürken derin çok komik bir sekilde düstü gülmemeliydim canı acıyodu kıyamam ki ben ona yanina gittim ses cikarmamamız gerektigini belirtip kanayan dizini t-shirtimle silip öptüm. bana baktı saşkınca sonra döndü "hadi hadi " dedi kalkarken dizi acidigindan sendeleyip yine dizinin üstüne düştü bu sefer acıyla inledi sebebi düştüğü yerde çivi olmasıydı kıyamam lan ben ona gözlerinden yaşlar geliyodu dizine batan minik civiyi hışımla çıkardım onu kaldıracaken sesler bize yaklaşti şimdi ayvayı yedik. Derini kucakladım kaslı kollarım ilk defa kız tavlamak haricinde işe yaramıştı. Koşmaya baslayacaktım ki ses bize yaklasti ben saskinca "baba?" derken derin de "anne ? " dedi yoka artık böyle bi tesadüf olamaz.

GülistanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin