Açıklama yapmam gerekiyodu ama ne diyicektim. "Şey ben tuvolete kalkmıştım yanlış odaya girmişim " Herkes gözüme bakıyodu ki Emre: "Allahtan mutfağa gidip toleti ışıklı yaptırmışlar diye buzdolabına yapmadın. ahahaha " bana bakan gözler bi anda Emreye çevrildi bu iğrenç espiriden sonra herkes yüzünü buruşturdu. Emrenin annesi hadi yataklara dediğinde hepimiz odamıza doğru yol aldık bunca olaydan sonra yatıp uyudum. Erkenden kalktım Emre'nin odasına girdiğimde Gülistanı inandırma planları yapıyodu. Nolurdu beni sevseydin ki ? Emre beni görünce gülmeye başladı "Allahtan üstüme yapmadın hahahaha " beni çok sinirlendiriyodu ama bişey diyemezdim çünkü seviyodum çok çok kafamı öne eğdim odadan çıkıcarken arkamdan dedigini duydum " Dün uyumadım " gözlerim faltaşı gibi açılmıştı arkamı döndüm gözlerinin içine baktım devam etti "sabaha kadar gülistanı düşündüm sen odama lavabo diye girdiğinde de uyumuyodum." Gözlerinin içine bakmaya devam ettim ya bana uyumadigini herseyi anladigini belli etmeye calisiyodu yada yalan söylüyodu anlamanın 1 yolu vardı ve deniycektim " Odana lavabo diye girdigimde cikardigim sesi duydun mu peki ? " evet bunu onaylarsa bu kesin bi oyun. "Ne sesi " evet tongaya düsmedi devam edelim " geyirdim ya" gülmeye başladı . " Duymaz olur muyum o sesi " dedi. Evet yalan söylüyodu ben sanki gerçekten geyirmiş gibi utanıp odadan çıktım. Aslında gegirmemiştim ama gururunu asla kıramama ben onun yalan söyledigini cikartmam ortaya ben biliyim yeter.
EMREDEN ~
Tabiki genirmedin oturdun beni izledin sadece bi an ağzımdan kaçırdığım o uyumuyodum cümlesinin üstünü kapatmak için söyledim neyse Selda bana acıyodu kesinlikle basima oturup bana acıyarak baktı benim hikayeme Gülistanın takmamasına üzülüyodu gerçekten Selda en güvenebilceğim insan bide yalan soylüyo muyum kontrol etmek için geğirme yalanını uydurdu salak yalan söylediğimi de söyleyemez çünkü o da yalan söylüyo bazen düşünüyorum bu zekayla niye fen lisesinde okumuyorum diye . Neyse ne hazırlanıyım da okula geç kalmıyım bari hemen hazırlanıp aşşagıya indim Selda çok güzel olmuştu yanına gidip hayırdır kim için süslendin kerata dedim. Gülümsedi çok iyi tanıyosun sen onu dedi ve ayakkabılarını giymek için kapıya yöneldi bende " Bide gülistan süslense bize " dedim bi anda yüzü düştü galiba ben mutsuzum diye üzülüyodu canım kardeşim benim kıyamıyo bana. Bende ayakkabılarımı giydim ve yürümeye başladık " Seldaaağğ" dediğimde irkildi "salak sokak ortasında bağırma" dedi bende "Sen aşıksın kızım aklın başka yerde aşıksıın" dedim Selda dikçe bana baktı "malesef " dedi ve yürümeye devam etti "Allah gali atarlı seni " dedim gözlerime baktı gülümsedi nerdeyse okula gelmiştik .Kapıdan girer girmez herkes Seldaya bakmaya başladı "Gülistan bu okulda olmadığından rahatça söyleyebilirim şu an okulun en güzel kızısın " dedim. Döndü gitti ben her Gülistan yani Derini içeren bi cümle söylediğimde uzülüyodu kızları anlayan erkeklere playboy denir ama ben Derini yani nağmı değer gülistanı ve Selda'yı çozemiyodum. Forumdan düşüyorum galiba Ahaha. sınıfa yöneldim tüm kızlar bana bakıyodu bu alışkın olduğum bişeydi hepsine göz kırpıp geçtim yazık mutlu olsun garibanlar ahaha. Dersler çok sıkıcıydı sayısal bana göre değildi zaten sözel hakında da bilgi sahibi diyilim sözel dersler benim uyku derslerim haha. Selda onünde oturuyodu bu gün hiç ders dinlemiyodu parmağı inmeyen kız bu gün derse bile katılmamıstı bu kız kesin birine aşık ben gün boyu kafamı Selda kime aşık ve Gülistan bana nasıl güvenir sorusuna yorduğumdan ilk defa okuldan çikarken yorgundum ders çalısmıs gibi görünuyodum Seldayla kapıda buluştuk eve geldik ama bu süre zarfında hiç konuşmadı ilginç herneyse biraz uzanmalıyım kafam yoruldu.
Derinden ( Gülistandan ) ~
Al bi haftadır yok ne arıyo ne soruyo güvendirmiycek kendini kurduğum cümlelerden sonra kezban olduğumu düşünüyo salak işe nolucak mal . Amaan banane ondan. Derken annem bagırmaya başladı " Çabuk buraya gell!" cevapladım "ne var kadınn ? " babanı ziyarete gitme günün bu gün cuma dedi tamamen aklımdan çıkmiştı hemen yazdigim şiirimi ve içine babamın toprağıni koyduğum kavanozu aldım. Servise bindim mezarlıkta indim içeri girerken görevli fatih amcaya gülümsedim ve babamın mezarını buldum zaten her cuma geldiğimden ezbere biliyodum. Mezarının kenarına oturdum yine gülümsedim ve konuşmaya başadım yine " Baba ben geldim bak yine her cuma olduğu gibi annemi geçen hafta anlatamadım sana , ama vicdan azabı çektim baba annem aldatıyo bizi hemde , oğlu bana aşık bi adamla. Pardon baba adam dedim senden başkasına adam demem ben babam. Çocukla -adamın oğluyla - yakaladım annemi o adamın oglu aşik bana çok seviyo beni bilmiyorum yani inandırırsa eğer sevdigine , bırakmıycağına onunla çıkıcam. Annemi doğru olana döndürücem onunla. babamm keşke sen olsaydın keşke baba keşke ! arkadaşarımı babası almaya geliyo nasıl koyuyo biliyo musun baba ? Canım acıyo ben sana doyamadan gittin neyse duygulandırmıycam seni uzmiycem babam ben seni çok seviyorum babam " konuşmamı bitirip babamın kumundan azıcık daha kotdum kavanoza her geldigimde 15-20 kum tanesi atiyorum hızlı dolmasın bissürü kavanozum olur yoksa babama su döktüm attığım tohumlar çıkmaya başlamıştı mezarının her yerini yıkadın başında dua okudum sonra iyi uykular baba seni çok seviyorum dedim döndüm kenardaki banka oturdum aglamaya başladım her cuma en başından yaşiyorum babamın ölümünü o hizlı gelen kamyoncunun babamı ezmesini babamın sıkışmış halini ..ama babamın yanında ağlamam ben , beni üzgün görürse üzülür babam canım babam sonra bi an aklıma geldi babama en sevdigimiz sarkiyi dinletmeyi unutmuşum dınüp hemen açtım "baba dur uyuma daha bu sefer unutmuşum sarkıyı hemen döndüm ama dedim ve sarkıyı dinlemeye başladım .
BU ADAM BENIM BABAM
SEKIZ KÖSE KASKETİYLE OMUZUNDA SAKOSUYLA HEY HEY
CEBINDE YOK PARASİ
BOFRADİR CİGARASI
YÜREĞINDEDIR YARASİ
ALTI ÇOCUK BÜYÜTMÜŞ
BİR İŞÇİ MAAŞİYLA ...
BU ADAM BENIM BABAM HEY HEY
AĞLAMA BENİM BABAM
AĞLAMA NAÇAR BABAM
KARA GÜN GEÇER BABAM HEY
BİR KAPIYI KAPAYAN
YİNE AÇAR BABAM ALLAH BÜYÜK
BABAM HEY
BU ADAM BENIM BABAM
DERDI DAĞLARDAN BÜYÜK
BEÇARE BELI BÜKÜK HEY HEY HEY
BIR GÜN OLSUN GÜLMEMIŞ
RAHAT NEDIR BILMEMIŞ
GÖZYAŞINI SİLMEMIŞ
BIR LOKMA EKMEK İÇİN
KIMSEYE EĞİLMEMİŞ
BU ADAM BENİM BABAM HEY HEY
AĞLAMA ASLAN BABAM
DERT ETME NAÇAR BABAM
KARA GÜN GECER BABAM HEY HEY
BİR KAPİYİ KAPAYAN
YİNE AÇAR BABAM
ALLAH BÜYÜKTÜR BABAM
BENIM BABAM MERT ADAMDİ
MANGAL GIBI YÜREĞİ ,
YUFKA GİBİ KALBİ VARDİ
HAYATİM BOYUNCA O'NA ÖZENDİM
FEDAKARDİ.
Bİ DİKİLİ AĞACI OLMADI BELKİ
AMA KENDİSİ
ONURUYLA YAŞAYAN
KOSKOCA Bİ ÇINARDI
ÜSTÜMDEKİ KOL KANAT
SIRTIMI YASLADIĞIM DAĞ GİBİYDİ
BEN BABAMIN OĞLUYUM
TEPEDEN TIRNAĞA ANADOLUYUM.
"Babam aslan babam sarkımızı da dinledik gidiyorum ben seni çok seviyorum babamm " döndüm arkamı yürüdüm ki arkamdan bi ses geldi." O kadar mı çok seviyodun babanı ? " döndüm tanımadığım çocuğa kafa salladım aile mezarlığını gösterdi bende onları dedi şaşkınlıkla baktım "kimsen yok mu ?" Dedim cevaplayamadı kafasını eğdi "Nerde kalıyosun sen ? " konusmaya basladı. "Kimsesizler yurdundan kaçtım insanların bana aciyarak baktığı yerde kalmaktansa sokakta yatarım yeni bi aileye diyil onlara ihtiyacım var " dedi ve parmagıyla aile mezarlıgını işaret etti bu seer kafamı ben eğdim türk filmi reptliği gibi olsa da sordum " Bizde kalmak ister misin annemin umrunda deyilim zaten annrm bitek cumaları saat gece 1 -2 den önce gelir onda da onun yüzünü görmemek için babama gelirim " ne diycegini bilemezcesine bakıyordu ama kafasını salladı kenara banka oturduk adının Deniz oldugunu ve benden 2 yaş kücük olduğunu ögrendim. Denizle bizim eve yol aldık anneme açıklama yapma gereksinimi duymasam da o sordu "bu kim?" "Deniz artık benle kalıcak ailesini kaybetti " dedim ve kapimi çarpıp odama girdim. Denizle birbirimize bakiyorduk.