selam gençlik! önce size biraz olaydan ve benden bahsedicem, ayyh durun heyecanlandım nasıl başlasam bilemedim..
ah tamam başlıyorum...
öncelikle olaydan bahsedeyim, bakın bu kitabı hangi kafayla veya hangi psikoloji ile yazıyorum gerçekten bilmiyorum. her neyse, şimdi bu kitap sadece hayal ürünü.. orada anlaşalım, bazı şeyler gerçek değil, zaten olması da asla mümkün değil.
şimdi, bu kitap azıcık saçma olabilir, o yüzden hiç kusura bakmayın. ama aslaöbürü kadar saçma sapan olmayacak, buna emin olabilirsiniz. bu kitap biraz daha düzgün olacak.
bu kitabı özel hayatımdan biraz daha uzakta tutacağım. neyse bana geçelim.
ben Beyza, 13 yaşındayım (evet size göre küçük olabilirim ama boşverin)
aslında benim hakkımda konuşulacak, yazılacak pek fazla bişey yok, salak bi insanım, asla kız olduğumu kabul etmem, erkek gibi davranırım, asla bi akıla sahip olduğumu düşünmüyorum, sürekli salak salak işler yaparım, günümün yarısından fazlasını hayata küfrederek geçiririm, insanlar benden nefret ederler, beni kimse sevmez, okuldan nefret ederim, en yüksek dersim türkçe ve o da 7, notlarım genelde sayısal loto gibidir, 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 diye devam eder ama tek 10 puan din, hayatım boyunca hiç ders çalımadım, yemin ederim ders çalışmayı bilmiyorum, neyse dersleri boşverelim, mesela yaptığım bazı saçma işlerden dolayı telefonum elimden alındı ve sosyal medyada reynmennst kimliğimle dolaştığımı bilen çok az insan var, kıbrıs'ta oturuyorum felan falan işte...
ama merak etmeyin hikayedeki Beyza böyle olmayacak, bu hikayedeki Beyza'nın siyahlığını alacağım ve ona renk katacağım (bazı huylarım hariç) bu hikayedeki beyza biraz daha benim hayal gücümdeki, biraz hayallerime benzeyen bir Beyza olacak. açıkcası gerçekleri söylemek gerekirse bu Beyza'nın nasıl olacağını ben de tahmin edemiyorum ama iyi olacak merak etmeyin, bana güvenin. çok güzel şeyler olacak...
HAA BU ARADA BU KİTAPTA REYNMEN YOK, YUSUF AKTAŞ VAR. UNUTMAYIN...
YOU ARE READING
ÖZ ABİM -YUSUF AKTAŞ
Teen Fictionbu hikayeyi ne tür bir psikoloji ile yazdığımı inanın ben de bilmiyorum.