Г.Т на Т/И
Днес с Джънгкук се уговорихме да се срещнем пред тях и да тръгнем заедно към даскалото.
Беше много забавно,разказвахме си спомени от детството си.Г Т на Джънгкук
Беше забавно да си разказваме истории от детството си.
През цялото време й разказвах някакви измислици за да я заблудят ,ако й бях разказвал истински истории от детството си щеше да се наплаши, защото моето детство е изпълнено с разочарования ,жажда за кръв и много тъга.
Донякъде тя ми помага да се справя с трудностите и ме крепи затова няма да й изпивам кръвта (още).Г.Т на СУ А
Днес видях как Джънгкук и Т/И ходят към даскало.
Те се държаха толкова сладко,но Т/И не е достойна да е с него.
Аз бих изглеждала много по-добре хваната за руката на Куки.
Мисля че той крие някаква тайна,не мисля че аз съм толкова противна че да ме отреже по този начин.
Добре че през цялото време ги наблюдавах.Г.Т на Джънгкук
Разбираше нямаше как да не забележа че Су А ни следеше ,все пак съм вампир.
Разбира се не се обръщах нарочно за да не я разочаровам че не може да ми се наслади на красотата .Г.Т на Т/И
Аз забелязах СУ А да върви след нас разбира се не се обърнах защото още й бях сърдита за случилото се в тоалетните.
С Куки пристигнахме в училище и си седнахме на местата. Той си извади учебника по история , защото имахме тест и трябваше да преговаряме.
- Хей Куки мислиш ли че теста ше е труден?
- Не едва ли,все пак нали учихме много.
- Да мисля че ще се справим и ще имаме 6.
-Аз ще имам ама ти ще имаш 2 защото си глупавичка . Шегувам се ХД.
- Еййй ше видиш ти хД.
Двамата се разсмяхме и продължихме да учим.Г.Т на Су А
Не можех да ги понасям ,ужасни са.
Отначало си мислех че аз ще съм единствената за Куки ама сега се замислям дали да се откажа от него.
Но все още подозирам нещо в него.
Малко се притеснявам да не стане нещо.Г.Т на Джънгкук
Мисля че СУ А крои нещо или аз нещо си въобразявам но не изглежда много мила.
Май ще се откажа от кръвта на Т/И , тя се държи много мило с мен се надявам да се получат нещата.
Мисля че съм ВЛЮБЕН в Т/И.Г.Т на Т/И
Надявам се да се получат нещата между мен и Куки.
С него станахме много близки и вече се виждаме всеки ден.
Много е мил и ми помага с уроците защото не съм много умна и откакто той ми помага вече съм доста по добре с оценките .Г.Т на Джънгкук
Вече съм сигурен че ще се откажа от кръвта на Т/И.
Тя е създадена за мен.
Напоследък СУ А се държи много странно и май ще изпия нейната кръв.
Трябва да намеря начин да призная на Т/И че съм вампир.
Днес ще я поканя у нас и ще й разкажа всичко, надявам се да не се разсърди.
Все пак е страшно да разбереш че гаджето ти е вампир.Засега е това. Приятели ще напиша другата глава днес и ще я кача.
Обичам виии 💜💜💜💜🇰🇷
YOU ARE READING
Jungkook's secret
RomanceJungkook е на 18 години ,живее в Сеул ,има дълбока тайна ,която ще разберете ако прочетете историята ~Специално за фенове на Jungkook~💜💜💜💜💜💜