Глава3 (тук ще разберете тайната на Куки)

99 6 8
                                    

Г.Т на Джънгкук

Стана време и трябва да тръгвам към Су А.
Облякох се и потеглих ,стигнах до дома й и почуках,тя ми отвори вратата и аз влязох.
Тя ми супа от пая който баба й е направила.
Прекарах си много приятно ,преди да тръгна я попитах защо днеска на даскало изгледа толкова лошо Т/И.
Тя:
- Виж Куки ами...
Аз те ...
Аз:
-Какво ти?
Тя:
-Амиии...
Харесвам те...МНОГО😳
Аз:
- Су А защо не ми каза по рано ,виж аз не те харесвам като гадже аз те харесвам като приятел.
Тя:
-😭Добре Куки,да знаеш ако нещо стане ще те чакам ,ВЕЧНО.
Аз:
-Съжалявам много но аз те харесвам само като приятел!
Хайде Чао!
Тя:
-Чао😭😭😭

Г.Т на Су А

Не трябваше да става така , трябва непременно да разделя Куки и Т/И.
Вече имам план и мисля че ще подейства.

Г.Т на Джънгкук

Добре че й отказах ,ако бях приел щеше да разбере че аз съм ВАМПИР.
Еее ако беше разбрала трябваше да я убия,все пак не искам да се изплаши и да каже на всички а и ако беше разбрала щях да й изпия кръвта и можеше да не дойде утре на даскало.
Сега трябва да се заема с Т/И и трябва да намеря начин да й изпия кръвта, щом външно е сладка значи кръвта й ще е по сладка.

Г.Т на Неутрал

Момчето беше объркано и кроеше гадни планове.
Су А беше същата ,беше объркана и не разбираше защо Куки я отряза така .
Постъпките и на двамата няма да се харесат на никого.

Хора надявам се да ви е харесала и тази глава моля пишете някви идеи каква да бъде следващата глава защото почти ми се изчерпаха.
Обичам вии💜💜💜💜💜💜


Jungkook's secretTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang