"KYA!!!!! JEON JUNGKOOK!!!!!"
" JUNGKOOK OPPA SARANGHAE!!!"
"JUNGKOOK WILL YOU MARRY ME!!!"
Tiap2 hari aku dengar perkataan yang sama. Apa yang special sangat pasal Jungkook tu? Setakat hensem je. Bapak aku lagi hensem ah. Pandai main bola? Kuching aku pun pandai main bola. Ohh lupa nak kenal kan diri. Aku Yoon Chanmin. Aku memang tak suka dengan budak Jungkook tu. Aku bukan benci just aku rimas bila budak perempuan semua terjerit-jerit macam orang gila tak tentu pasal."NOONA!!!"
Yang ni lagi sorang. Tak boleh ke menjerit. Dekat rumah pun nak menjerit dan kat sini pun nak menjerit. Budak yang panggil aku tadi tu adik aku. Nama dia Yoon Sanha. Dia paling tinggi dalam keluarga kitaorang. Aku selalu kena buli dengan adik aku sebab aku pendek. Bila aku suruh dia ambik sesuatu yang aku tak boleh ambik dia akan cakap" tulah taknak makan sayur tak nak minum susu kan dah jadi pendek"
Aku bersabar jelah dengan budak tu.Sanha: Noona!!
Chanmin: Ye!!?
Sanha: Saranghae!*buat mini heart*
Chanmin: Kau ni dah kenapa? Sakit?
Sanha: Alah... baru nak bermanja dengan Noona.
Chanmin: *geleng kepala*
Sanha: Ok lah Sanha pergi dulu tau.*cium pipi Chanmin* Bye!!*pergi*
Chanmin:*terkejut**tengok Sanha yang dah berlalu pergi*Wait???? Asal budak tu cium pipi aku yang gebu ni???? What ever lh.... Aku pun mula bergerak ke kelas 3 Bitiyesh.
Setibanya aku di depan kelas 3 Bitiyesh..... Ya Allah!!!! Macam pelbagai haiwan yang aku tengok. Ada yang lompat ke sana sini dan ada juga yang sedang bergayut. Aku pun masuk kelas dengan redha dan duduk di meja yang tersusun rapi.Dahyun: Uit... termenung nampak.
Chanmin: *tengok Dahyun**senyum* Takde pape.
Dahyun: Citer ah.
Chanmin: Macam ni.....waktu aku dekat pagar sekolah gila ramai dok peminat jebon tu.
Dahyun: Maksud kau Jeon Jungkook ke?
Chanmin: Yelah.
Dahyun: Ouh...Tiba2 Kim Taehyung a.k.a V muncul dengan secara mengejut.
V: Woarh!!
Dahyun: Argh!*terkejut*
Chanmin:*jatuh dari kerusi* Aduhh!!
V:*tolong Chanmin* Aigoo uri Aegi jatuh.
Chanmin: Kau lh.
V: *senyum petak* Apasal korang gossip pasal Jungkook ni?
Dahyun: Nothing.Kring!!*bunyi loceng*
Pengumuman!!! Pengumuman!!!! Kepada Semua Tingkatan 3 Sila Pergi Ke Stadium Kolam Renang Sekarang Kerana Kelima-lima Kelas Ini Akan Berlatih Cara Berenang Dengan Cikgu Kwangsoo, Cikgu Seojun, Cikgu Bogum dan Cikgu Jongkook!!! Sekian Terima Kasih!!V: Yeah!! PJ!!
Dahyun: Hari ni kita berenang kan?
Rose: Nae.
Chanmin: Aku dah lh x pandai berenang!!
V: Takpa nanti Oppa tolong ok?*wink kat Chanmin*
Chanmin: Erg... takpe lah tetiba aku dah tau cara nak berenang. Sowwy.
Rose: Aku pelik lh.. kenapa kita kena belajar berenang dengan semua budak form 3?
Dahyun: Tu lah kan.
Chanmin: Aku harap aku x satu kumpulan dengan Jeon Jungkook.
Dahyun: Amin.Kesemua pelajar Tingkatan 3 pun keluar dari kelas masing2 dan menuju ke Stadium Kolam Renang.
Bersambung...
YOU ARE READING
Love or Hate?❤️or💔
RomanceSeorang pelajar lelaki yang diminati oleh semua pelajar perempuan di sekolah nya telah membuat semua pelajar perempuan cair. Jeon Jungkook. Dia ialah pelajar paling TOP di sekolah.