Wattpad'de Popi(!) Olmak

285 33 89
                                    

Wattpad'de popi olup kitaplarınızın milyonlarca okunmasını istiyorsanız bir ship kitabında şunları barındırmanız yeterli olacaktır;

-Ensest (olmazsa olmaz ya ne olacak sanki bu yüzden dünyada onlarca insanın hayatı kararırsa kararsın siz kitabınızda babasının taciz ettiği çocuğu ona aşık ettirin çünkü bu çok doğal ^^)

-Pedofili (son zamanlarda yaşanan şeyler bile yüreğinizi sızlatıp sizi durdurmasın sakın ya küçük bir çocuğun yetişkin birine aşık olmasından hatta o yetişkinin (!) zorlamalarından sonra bile çok normaldir)

-Tecavüzcüsüne aşık olmak (Ah bu bir numaraydı değil mi? Pardon sıralamayı karıştırdım. Ki diğer ikisi de pek farksız değil 🤔 Bu yüzden kendini öldüren, hayata tutunamayan insanları da boşverin canım sizin karakteriniz sırf bir cinsel saldırı sonucu aşık olabilecek yapıdadır)

Bu üçü oldu mu yüz binlerce okunma alıp sürekli profilinizde 'ne olur yaz şunu' temalı yorumlar bulabilirsiniz

Tebrikler wattpad popisi oldunuz!

Ama insanlıktan çıktınız

Amaaaan ne olacak ki ya sonuçta artık sizin yüz binlerce okuyucunuz var

Cidden bunları rahatsız olmadan yazan ve 'ne olacak kurgu' diye bakan sayın amına koyduklarım ve onların götünü kaldıran diğer sokuklar *küfür etmeden de ifade edilmiyor ki pislikler* bunları normal karşılayan sadece kitap(!) gözüyle bakan akıl yoksunları sadece bunu normal karşılamıyor, zihniyetlerini de açıkça belli ediyordur.

Bu tür şeyleri okuyorsanız sessizce profilimi ve bütün kitaplarımı terk edebilirsiniz. Çünkü gerçekten bu tür şeylerden rahatsız olmayan bir gün yanında bir kadın/erkek/çocuk -ne olursa fark etmez- tacize uğrasa bile bırakın ses çıkarmayı o zaman bile rahatsız olacağını zannetmiyorum.

Zaten saçma bir hâl alan wattpad ortamını iğrençleştirdiğiniz için teşekkürler amına koyduğumun malları 🤗

Popi nedir, nasıl olunur? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin