Eğer bütün kuul olma yollarını denediyseniz ve işe yaramadıysa çağımızın ilgi çekme yöntemini deneyebilirsiniz; dprsyndym untldmmm aldtldm.s
Herkesi panonuza çekmenin en kolay yolu👍😋🤗
...
Depresyonda olmak için sebepleriniz olabilir, gerçekten kötü şeyler yaşamış olabilirsiniz ama kusura bakmayın da gerçekten depresyonda olan biri gelip de burada sızlanacak gücü bulamaz bana göre (dalgasına yha knk dprsyndym bnlmdym demek başka bir şey)
Bakın, iç dökmek farklı ama 'of çok kötüyüm ya, benimle ilgilenin kendimden nefret ediyorum' havalarına giren kişi bana samimi gelmiyor.
Burada kimse psikolog, psikiyatrist veya terapist değil. Yani doğal olarak size yardımcı olamazlar, kendinizi gerçekten o kadar kötü hissedecek şeyler yaşadıysanız bunun için çevrenizdekilerle konuşun en olmadı doktora başvurun. (kamu spotu) Bu biraz da günümüz 'sosyal medya bağımlılığı'ndan da kaynaklı. Yarın bir gün bütün bunlar bitecek, iş hayatına başlayacaksınız, gerçek hayatla yüzleşeceksiniz ve tahmin edebiliyorum ki bu kişilerin çoğu mağaradan yeni çıkmış gibi olacak.
Örselemek için söylemiyorum, sadece kendinizi bu duruma soktuktan sonra öyle inanıyorsunuz ki gerçekten dünyanın en kötü hayatı sizinki gibi geliyor. -ben de ergenlik geçirdim ve bu havalara girdim yalan yok, kolay çöken (o ne demekse) bir insanım çünkü-
Ama kendinize bunu yapmayın, çevrenizdekileri üzmeye de kendinizi ve zihninizi böyle şeylerle çöpe atmaya da gerek yok.Tekrar söylüyorum, gerçekten kötü hissedebilirsiniz ve birileriyle konuşmak sizi rahatlatıyor olabilir, gidin güvendiğiniz biri varsa konuşun, rahatlayın ama reklam yapmaya gerek yok.
BURADA KİMSEYE ÖZELLİKLE LAF ATILMIYOR YETER. KENDİNDEN BİLEN ALINIYORSA ALINSIN KENDİ KENDİNE KONUŞUP ASABIMI BOZMASIN.
(bu kitap da amacından saptı her zamanki gibi...)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Popi nedir, nasıl olunur?
Terrorİçeride hiçbir özel veya tüzel kişiye doğrudan ilgilendirecek şekilde laf edilmemiştir. Her şeyi üzerinize alınmayın dünyanın merkezi Çorum, siz değilsiniz. 24.01.2019