Varianta băieților:
Nu îți venea să crezi că tocmai Crush² te înșelase. O iubeai și credeai că și ea simte la fel, dar aparent sentimentele nu erau reciproce.
Ea se mutase în altă cameră și de câte ori treceai pe lângă ea nu îi vorbeai și ea nici atât. Iar directorul nu făcea decât să îți rânjească victorios. Aparent ce spusese fratele tău și BFF s-a adeverit. Tu și directorul ați intrat într-o competiție și el având arme mai bune a câștigat.
Te-ai apropiat de Crush¹ și acum nu îți dădeai seama dacă începi să o placi sau nu din nou. Dar tot ce știai era că, în unele momente, îți venea să o săruți.
Părea că s-a schimbat, mult.
Aceasta iese din baie cu un prosop în jurul corpului și părul ud, ca mai apoi să arunce prosopul nepăsătoare pe pat.
Varianta fetelor:
Nu îți venea să crezi că tocmai Crush² te înșelase. Îl iubeai și credeai că și el simte la fel, dar aparent sentimentele nu erau reciproce.
El se mutase în altă cameră și de câte ori treceai pe lângă el nu îi vorbeai și el nici atât. Iar directoarea nu făcea decât să îți rânjească victorios. Aparent ce spusese sora ta și BFF s-a adeverit. Tu și directoarea ați intrat într-o competiție și el având arme mai bune a câștigat.
Te-ai apropiat de Crush¹ și acum nu îți dădeai seama dacă începi să îl placi sau nu din nou. Dar tot ce știai era că, în unele momente, îți venea să îl săruți.
Părea că s-a schimbat, mult.
Acesta iese din baie cu un prosop în jurul taliei și părul ud, ca mai apoi să arunce prosopul nepăsător pe pat.
(Numele tău/Crush¹/Crush²/BFF)
CITEȘTI
Fără scăpare
Random"Când te trezești, roagă-te. Când te bagi în este pat, roagă-te. Când intri în luptă, roagă-te. Când iubești, roagă-te. Când ești în G.H.Ibiza, roagă-te. " Volumul 1 - Fără scăpare. Volumul 2 - Joc periculos. Volumul 3 - Scăpată din iad.