A busz elindult. Én Lilivel egymás mellé ültünk természetesen leghátulra mert ott a legjobb de ott még maradt 3 hely, Vivien leült az egyikre a másik kettő helyen pedig folyt a vita. Áron és Ádi is ide akartak ülni de akkor Zolinak el kellett volna ülnie (amit én nem bántam volna mondjuk) és nem akarták Zolit megbántani ezért ezen is ment a vita (amúgy akkor is kettesben ült volna Ádi és Áron ha máshova ülnek) aztán Boldizsár is Robi is akarták a helyet. Aztán a végén a fiúk arra jutottak, hogy mi hagyjuk el a helyet mert akkor pont elférnek. Hát köszi.
- Nem megyünk el mi jöttünk ide előbb - mondtam a gyerekkorunk óta bevált szöveget, hogy mi voltunk itt előbb - és nem a mi bajunk, hogy nem tudjátok eldönteni kié legyen a hely. - kértem ki magamnak, hogy inkább ők a hibások.
- Istenem - szólalt meg Vivi (Vivien) - ha az agyatokat is használnátok akkor már rég kész lennénk - sóhajtott Vivi gúnyos vigyorra húzva a száját, és nyilván örült, hogy ő tudja a megoldást
- Na tessék megszólalt a béke nagy követe - gúnyolódott Áron, mire mindenki nevetni kezdett, de azért Vivi- t sem kellett félteni.
- Igazából nem szólaltam volna meg, ha nem lennétek ilyen idióták. - mondta, mire a fiúk értetlenül néztek rá. Erre ők sem számítottak.
- Megvagytok? - Szólt hátra Kardos
- Egy pillanat - mondta Robi - na mi az ötleted - kérdezte, és Vivienre nézett
- az út oda vissza van. Például, ha most Peti és Boldizsár ideül akkor visszafelé Áron és Ádám ül ide. - mondta
- hé - mondta, nem inkább kiáltotta Zoli
- Nem veszed észre, hogy Áron és Ádám egymás mellett akarnak ülni - kérdezte Vivien. Szóval ő az őszinte, szókimondó ember aki kimondja azt a mondatot amit mindenki kerülget. Nem annyira csípem Zolit de most nagyon sajnáltam - Amúgy még bárhová ültök kettes hely lesz és valakinek el kell mennie. - tette hozzá Vivien. Szóval azért neki is van szíve.
- oké - mondták a fiúk és Robi is Boldizsár leültek mellénk. Huh. Sóhajtottam egy nagyot. Ez hosszú volt. Amikor oldalra néztem némi csalódottságot láttam Lilin. Ja igen. Lili szerintem mindvégig Ádám és Áron mellett szurkolt. Vajon miért?😂. De majd visszafelé. Nyilván alig várja, hogy elmondja mert eddig nem nagyon volt olyan hely ahol kettesben megtudtuk volna beszélni ezt a témát....Az út egész gyorsan eltelt Székesfehérvárig. Beszélgettünk aztán néztünk egy filmet amit direkt erre az alkalomra töltöttem le. Vajon Justin Bieber is lesz majd egy ilyen filmben? Mert akkor tuti ott leszek a premier filmvetítésen.
Megérkeztünk. Mindenki egyszerre akart kinyomulni az ajtón úgyhogy a vége egy óriási káosz lett.
A program a következő: először lefoglaljuk a szállást aztán jöhetnek a múzeumok.... Csak én utálom a múzeumokat, várakat, és parkokat? Hát úgy tűnik nem mert a hír hallatán majdnem az egész osztály elszörnyülködött... Hát ebből is apára ütöttem😀
YOU ARE READING
SZJG Lecsapás
HumorReni és Cortez gyereke lecsap. Újra a Szent Johanna gimiben. Csak már szülőként a lányuk Rebeka jár oda. A lány állítja, hogy nem tetszik neki senki. Még ő se, akit az egész iskola magánéak akar. ( Rebeka barátnőjének is ) Rebekával megtörténik a l...