Gólyatábor

654 17 0
                                    

Miután megérkeztünk Székesfehérvárra  először a szállást foglaltuk le. Mint minden normális helyen itt is külön alszanak a lányok is a fiúk. Tehát én Lilivel, Vivi-vel, és Lizàval alszok majd. Mi Lilivel rögtön lefoglaltuk az emeletes ágyat (Lili alszik fönt én pedig lent) a többiek pedig letelepedtek egy-egy egyszemélyes ágyra. Ezek után pedig beállt a kínos csend. Már hirtelen mondtam volna valamit kínomban, de Lili hirtelen olyan hangosan kezdett röhögni, hogy én sem bírtam,én is elkezdtem röhögni aztán a többiek is. Hát szépen nézünk ki négy lány egy szobában és mindegyik torkaszakadtából röhög. Valószínűleg áthallatszódott a szoba ajtaján a röhögés mert hirtelen Robi jött be az ajtón
- csajok minden rendben? - kérdezte de mi erre mégjobban elkezdtük röhögni. - hát jó - és kiment a szobából. De mielőtt abbahagytuk volna a röhögést Kardos jött be
-Lányok indulunk- szólt de mi még mindig röhögtünk Vivi és Liza megpróbálták visszatartani a nevetést, ezért elég furán néztek ki, de amint Kardos kiment belőlük is kitört a nevetés. Azt se tudtuk, hogy miért röhögünk de nem bírtuk abbahagyni. Nagy nehezen elkészültünk és már indultunk is.
- először az Országalmát nézzük meg aztán a  virágórát végül a koronázó squar-t - ismertette velünk a tervét Kardos. Fú de jó.
Imádom az ilyen műveltségi helyeket mert én annyira művelt vagyok, hogy olyan már nincs. De jó, egy almaszobor húha, de imádom én az ilyet. Istenem az ijeneket meg lehet nézni google-on nem sokkal egyszerűbb mint annyit kutyagolni egy ilyen  izé-ért. Na mindegy jó benyomást kell kelteni az ofőnél mert ő ha az év végén úgy alakul majd lehet, hogy beszél azzal a tanárral aki megbuktatna és kérne tőle egy javítót. Szóval fel a hú de lelkes vagyok arcot és irány a mi is, ja igen az az alma vagy mi. Anyával és apával megbeszéltük, hogy anya amikor volt osztály kirándulásuk elöl ment Kingával és őket tényleg érdekelték ezek és őket szerették a tanárok, apát aki pedig hátul ment és egyáltalán nem érdekelte ez a cucc nem annyira csípték a tanárok. Nem biztos, hogy a kirándulás miatt, de így volt. Szóval bármennyire is nem érdekel  az az alma akkor is lelkesnek kell tűnnöm. Ezt Lilivel még kirándulás előtt megbeszéltük, ezért mindketten lelkesnek tűntünk. De akkor is kit érdekel egy alma, ennyi erővel én meg csináltatok egy banánszobrot és akkor legyen az is ilyen híresség vagy mi.

Az egész kirándulás nagyon uncsi volt egy csomót beszélgettünk. És végre visszatértünk a szállásra. Huh.

SZJG LecsapásWo Geschichten leben. Entdecke jetzt