still at the party

294 20 5
                                    

Mia

Prostrčila jsem hlavu mým milovaným černým rolákem a začala ho zastrkávat do džín, najednou se do pokoje vřítila moje nejlepší kamarádka Kate.

"Počkej, neříkej mi, že v tomhle hodláš odejít?"

"Co je na tom špatně?"

Jenom nesouhlasně zakroutila hlavou a vytáhla z mojí skříně červené šaty, na to jsem vytřeštila oči.

"TO NEPŘIPADÁ V ÚVAHU."

"Ale Miuš, potřebuješ si dodat trochu seběvědomí a ty šaty ti budou tak moc slušet, pořád nechápu že jsi je ještě nikdy neměla na sobě."

"Fajn ale beru si k nim tenisky!" Kate jenom protočila očima a už mě soukala do šatů.

...

Když jsme přišli už tu bylo spoustu lidí, většinu jsem znala od vidění ze školy ale pak tu byli i lidi, který jsem v životě neviděla. Kate mě chytla za ruku a táhla do kuchyně, doufala jsem třeba v nějakou svačinku ale ona začala nalívat panáky tequilly, nic dobrýho. Po tak čtvrtém panáku jsem se rozhodla vzdálit, nepozorovaně jsem popadla balení nachos a odplížila se na zahradu. Byl duben a venku bylo teplo, lehla jsem si do houpací sítě a pozorovala noční oblohu. 

"Koho to tu dnes nepotkám, Mio?" Posadila jsem se abych viděla s kým mám tu čest. Stál tam můj bejvalej.

"Olivere?"

"Tak rád tě vidím."

"Kéžbych jen mohla říct to samý." 

Falešně jsem se usmála. Sednul si vedle mě a položil mi ruku na stehno, v tu chvíli se mi to všechno vybavilo. Hřbetem ruky jsem utřela slzu která mi začala stékat po tváři a doufala že si toho nevšiml.

"Co po mně chceš Olivere? Jeden den jsi do mě hrozně zamilovanej a druhej den spíš s jinejma, na tyhle tvoje hry nemám." 

Zvedla jsem se k odchodu, vím, že si ani neuvědomuje jak moc mi ten den ublížil, jak by taky mohl. Chytil mě za ruku ale já se vytrhla. Chtěla jsem se někam schovat, vyběhla jsem do druhého patra a vběhla do prvních dvěří, špatná volba. Trauma na dnešní večer ? Odškrtnuto, sakra neuměj si lidi zamykat?! Zkusila jsem další dveře, koupelna, BINGO. Sedla jsem si do vany a konečně si rozdělala moje nachos, počítala jsem s tím, že tady mě nikdo hledat nebude. Po asi 5 minutách ale do místnosti někdo vešel, snažila jsem se být co nejvíc potichu jak umím, slyšela jsem jak pustil vodu. Najednou se mi dostal posyp z nachos do nosu a já si pšíkla, a né úplně potichu. Odrhnul závěs a já zjistila s kým jsem sdílela koupelnu, stál tam vysoký kluk s hnědými vlasy, vypadal lehce překvapeně ale pak se mu koutky vytvarovaly do úsměvu.

"Můžu ti nějak pomoct?" Zeptala jsem se.

"Zajímavej způsob jak trávit večer, můžu se přidat?" Usmál  se a přisedl si naproti mně  do malé vany.  

"Víš, že když se někoho ptáš na otázku je slušnost počkat na odpověď?"  Řekla jsem trochu ironicky a zasmála  se.  

Nechtěla jsem být neslušná, i když se zásadně o jídlo nedělím.

"Nachos?"

"Díky, mimochodem, jsem Tobias"

"Mia" usmála jsem se. I když jsem truchlila za svoje nachos.

-----------------------------------------



Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 27, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

girl from the party.Kde žijí příběhy. Začni objevovat