Part 1

100 9 1
                                    

BUK!

BUK!

BUK!

Kedengaran suara lelaki sedang meraung kesakitan akibat di tumbuk 3 kali berturut-turut.

"HUH! PUAS HATI AKU!"

Di tendang lagi perut mangsa nya itu dengan kuat.esakan kecil mangsa nya itu hanya dihiraukan oleh jejaka itu.

Jejaka itu telah menjadi rebutan ramai kerana kekacakkan nya namun itu hanya lah di dalam sekolah..kalau di luar sekolah dah mampus gamak nya mangsa dia di kerja kan oleh 7 orang jejaka.

"Hiks hiks...j-jangan a-a-ape kan a-aku!"

"Hey nerdy...you look at my face"

Mangsa yang di gelar nerdy itu hanya menunduk kan wajah nya..mungkin takut nak bertatap lama.

"BODOH KAU NAMPAK AKU KESAH KE?!"

Mangsa 7 orang jejaka itu sudah mengeluar kan air mata apabila kedua-dua belah pipi nya di cengkam kuat.

"Huh!! Dah jom blah!"

Jejaka itu melepas kan cengkaman nya dengan kasar.

Skip at class.

Jeon jungkook pov.

Huh kerja rumah belum siapppp mampus aku!!!

Pergh kesah pe aii?!

Denda pon denda lah~

Aii dun kerrr a lop it!

Pe korang ingat aku takleh berseronok?

Dah lah!

"Ok good morning class!"

"GOOD MORNING MADAM RACHEL!"

"Class today we have a new student! So saya harap korang tak berkasar-kasar dengan dia! Understood?!"

"Understand lah madam"

Madam rachel memandang tajam ke arah jimin.

Jimin hanya tersengih macam kerang busuk.

Kelas pulak herm tau ii je lah.

Bising!

"PAY ATTENTION PLEASE!!!! KAUORANG NAK BERCAKAP?! SILA KE DEPAN GANTI KAN TEMPAT SAYA!"

Kelas yang tadi nya bising sudah menjadi senyap kerana hihgnote madam rachel sudah makin meninggi.

"Okay good...please come in"

Seorang gadis putih dan cantik menapak masuk ke dalam kelas.

"Annyeonghaseyo...jeoneun-"

Rude Mafia Vs Rude Boyfriend (JJK)Where stories live. Discover now