*Littlespace este o dispoziție în care un adult se relaxează într-o stare lipsită de griji, siguranță fără responsabilitate. Poate fi un timp de dezvoltare în care un adult retrăiește amintiri din copilărie, scenarii sau dorințe care nu au putut fi îndeplinite în adolescență.
Min Yoongi chicoti cât aleargă afară din dormitorul celor din BTS. Merse din cameră în cameră (care erau surprinzător de multe), încercând să fie cât de silențios poate.
"Yoongi!" îl auzi pe Jimin strigându-l.
Yoongi țipă puțin când observă cât de aproape fu vocea tânărului. Yoongi intră orbește pe o ușă la întâmplare, încercând să plece cât mai departe posibil de voce, când brusc realiza că tocmai intrase într-o încăpere periculoasă - bucătăria. Înainte ca Yoongi să știe, el a fost atacat de un anumit rapper raza de soare.
"Ce face micul nostru prinț, huh?" Hoseok gânguri de pe scaunul lui cât îi strângea în brațe spatele lui Yoongi la pieptul lui, făcându-l pe cel mare să cadă în poala celui mai tânăr. În alta zi Yoongi s-ar fi bucurat de ghemuituri și îmbrățișări, dar el era într-o misiune foarte importanta chiar acum.
"Seokie! 'asă-mă să p'eeec~!" cuvintele lui Yoongi au ieșit înăbușite din spatele suzetei sale. Hoseok nu părea că nu l-a auzit pe el sau pe scâncetele lui, deci continua să îl îmbrățișeze strâns pe cel mai mare.
"Hoseok, lasă-l să plece. Se joacă cu copiii acum." Seokjin spuse blând din locul în care era, tocând legumele. Jin pregătea masa de prânz și Hoseok îl 'ajuta', dar cel tânăr doar a stat jos și se uita pe telefon.
"Bine..." Hoseok se conformă în final. "Dar ne ghemuit mai mult după aceea." Hoseok îl lăsă pe Yoongi să plece. Yoongi chicoti și afirmă din cap înainte să îi dea lui Hoseok o îmbrățișare.
Dar înainte să iasă din nou alergând, trecu pe la Jin mai întâi.
"Mulțumesc, Daddy." Yoongi zâmbi și îl îmbrățișă pe cel mai mare înainte să dispară afară. Jin rămase zâmbitor cât asculta zgomotul pașilor alergând.
Yoongi s-a întors acasă cu câteva ore în urmă, arătând ca și cum tocmai a scăpat din iad. Părul lui a fost ciufulit, ochii lui arătau mai mult decât obosiți și chiar arăta mai slab ca de obicei. Yoongi nu s-a întors acasă de la studio de trei zile.
În final, Yoongi încă nu a terminat și singurul motiv pentru care s-a întors la apartament este pentru că Jin l-a trimis pe Namjoon să-l convingă să plece acasă.
Când Jin l-a abordat pe Yoongi, nu clipise. Jin chiar și-a fluturat mâna prin dreptul feței lui Yoongi o data și încă nu a primit un răspuns. Nu au fost decât câteva secunde mai târziu când Yoongi în sfârșit a clipit și expresia lui s-a schimbat. A făcut un zgomot mic și a țipat 'Daddy' înainte să cadă în brațele lui Jin. Jin l-a îmbrățișat pe tânăr strâns, repetând și șoptindu-i lui Yoongi 'totul este bine acum' și 'ești bine baby'.
Jin știa că Yoongi urma să intre în little space, deci el deja a plănuit ce să facă. Nu a fost greu să îl schimbe pe Yoongi de acei blugi rupți vechi și să îl îmbrace în favoritul său onesie ursuleț albastru. ||=o îmbrăcăminte pentru copii ușoară, de o bucată, de dimensiuni reduse, care are de obicei mâneci, dar care lasă picioarele dezvăluite și fixarea prin prindere la picioare; pijama dintr-o bucată|| Imediat ce a avut suzeta lui albastră potrivită în gură, Yoongi era ca o lumina. A fost greu să îi țină pe maknae liniștiți când au aflat că Yoongi a fost în little space. Ei aproape chiar l-au trezit.
Jin nu a observat că încă se holba la ușa pe care Yoongi a fugit până când vocea lui Hoseok i-a întrerupt gândurile.
"Și eu sunt ușurat că se simte mai bine, hyung. El cu siguranță avea nevoie de asta după ce a lucrat din greu." Hoseok spuse cu un zâmbet, ca și cum i-ar fi citit gândurile lui Jin. Jin în sfârșit a ieșit din acea stare și a aprobat din cap, întorcându-se la a termina masa de prânz.
CITEȘTI
yoongi little space [TRADUCERE]
FanfictionToată lumea credea că Jungkook era bebelușul din BTS, dar când camerele se opresc, altcineva îi ia locul. ATENȚIE FOARTE MULTĂ DRĂGĂLĂȘIRE Începerea traducerii: 02.04.2020 All right reseved to original author @minsugaforever Thank you @minsugaforeve...