°2

397 60 14
                                    

"Oh doamne abia de pot sa merg." S-a plans Hoseok, cautandu-si prin buzunare dupa chei.

"Mai lent de atat nu poti hyung? Nu esti singurul care simte ca va lesina." A spus Jungkook, stergandu-si fruntea asudata cu Jimin si Taehyung agreand.

Ce s-a simtit ca o eternitate, Hoseok a gasit in sfarsit cheia in buzunarul pentru cheie si usa apartamentului s-a deschis.

"Primul la dus!" A strigat Taehyung inainte sa fuga si sa se incuie in baie. Hoseok, Jimin si Jungkook s-au vaitat tare inainte sa mearga in sufragerie. Hoseok si Jimin au simtit ca ii lasa picioarele cat s-au aruncat pe canapea. Jungkook doar s-a decis sa se intinda pe podea.

A fost liniste pentru un minut inainte ca pasi sa fie auziti intrand in camera. Toti si-au inclinat capetele spre posesorul pasilor, cand s-au intalnit cu un Jin foarte bolnav.

"Cum a fost repetitia?" Vocea ragusita a lui Jin a intrebat. Toti au facut grimase la cat de rau a sunat hyung dar n-au spus nimic stiind cat de mult uraste Jin sa fie bolnav.

"Obositor." A raspuns Jimin, odihnindu-si capul inapoi pe canapea.

"Cand nu este?" Jin a ras dar imediat s-a transformat intr-o tuse oribila.

"Am auzit alergatura cand ati intrat deci presupun ca Taehyung s-a dus primul la dus." Baietii s-au vaitat, Taehyung face dusuri lungi, "Deci unde e Namjoon?" A intrebat Jin. Hoseok a avut ochii inchisi, luptandu-se sa nu adoarma accidental, dar inca a avut destula forta sa raspunda, "Studio."

Jin a dat din cap, stiind cat de mult lucreaza acolo Namjoon in ultimul timp.

"Dar Yoongi hyung?" A fost randul lui Jungkook sa intrebe.

Singurul motiv pentru care Jin si Yoongi n-au fost la repetitii a fost pentru ca au fost bolnavi. Cu toate ca febra lui Yoongi a scazut de ieri, i s-a dat o zi in plus pentru precautie.

Cat timp intrebarea lui Jungkook era rostita, toti au auzit o usa deschizandu-se usor si o pereche de pasi venind in sufragerie.

"Daddy..." A intrebat usor Yoongi, frevandu-si ochiul. Trasese un pui de somn cand zgomote venite de afara l-au trezit.

Toti si-au intors capetele spre Yoongi, si probabil n-a fost cea mai buna decizie pentru ca mica miscare i-a facut sa geama de durere. Ochii lui Yoongi s-au deschis imediat la asta.

"V-ati intors!" Yoongi a zambit larg inainte sa alerge catre canapea. Yoongi a fost la un pas sa sara peste Hoseok si Jimin când Jin a reactionat repede prinzand talia lui Yoongi si tragandu-l inapoi la pieptul sau. Yoongi ridica inocent capul la Jin, gandindu-se de ce a fost oprit.

"Baietii tocmai s-au intors de la repetitii baby. Toti sunt transpirati si câh acum si nu vreau sa te apropii de ei, tocmai ai facut baie mai devreme." A explicat Jin. Yoongi si-a incretit nasul cat a repetat dragut "Câh!" si si-a scuturat capul. Dar din pacate un lucru invatat de toti despre Little Yoongi a fost ca mai mult decat jumatate din timp nu ii place sa ofere atentie.

Yoongi s-a eliberat de unde a fost tinut in loc in bratele lui Jin si s-a aplecat pe podea. Yoongi s-a asezat in genunchi peste picioarele lui Jungkook, din fericire cel tanar doar a tresarit putin de durere. Jin a oftat si si-a scuturat capul. Copilul asta. Tu ii spui sa nu se apropie de ei si asta e primul lucru pe care il face. Macar nu ii imbratiseaza.

"Kookie putem sa ne jucam?" Yoongi a intrebat linistit cat timp se uita in jos si se juca cu degetele lui Jungkook. Toata lumea se holba la Jungkook gandindu-se ce va zice. Nimeni nu a refuzat oferta lui Yoongi pentru joaca, poate pentru ca e prea buna ca sa o refuze. Dar din nou n-au fost niciodata intrebati cand nu puteau nici macar sa-si simta jumatate din corp.

yoongi little space [TRADUCERE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum