Yeni bolumle karsinizdayimmm :)
Tam 1 hafta oldu. Mert'le 1 haftadir cikiyorduk. Ve asil onemli olan sey daha hic kavga etmemistik. Hergun yanimdaydi. İlk gun beraber yatmistik. Simsiki sarilmis oyle uyumustuk. Cok iyiydi. Hayalimdeki cocuk degildi. Ama hayalimdeki cocuktan cok daha fazlasiydi. İstedigim herseyi yapmaya hazirdi. Ama ona kiyip biseyler yaptiramiyordum. Butun hafta bize gelmisti. Onu gercekten seviyordum. Bu arada okuldan ayrilmistim. Evin bahcesine hoca gelip futbol icin calistiriyordu beni. Liseyi de aciktan bitiricektim. Mert buna karsi cikmisti. Ama sonradan yumusamisti. Boylelikle bu olayida halletmistim. Artik okul diye bi sorunumda yoktu. Mert vardi sadece. Artik o vardi.
"Anne biraz daha bak okulda yok." dememle dudagimin opulmesi bir oldu. Ve anladim ki bu annem degildi. Gozlerimi araladigimda Mert salagini gordum. Ama daha cok ugrasmasini istedigim icin uyanmadim. Arkami donup yastigima sarildim. Yatagin etrafinda donup yanima uzandi. Burnunu burnuma surtuyordu. Tepki vermedigimden olsa gerek bu seferde parmagini dudagimda gezdirmeye basladi. Cok sinir bozucu bir durumdu ama ugrastirmak istiyordum. Yine Mert'e aldirmadan diger tarafa dondum.
"Uffff Burcu" diye soylenip kolunu belim sardi.
"Madem uyumak istiyosun o zaman beraber uyuruz melegim" deyip saclarimi optu. Bu cocuk fazla mi iyiydi?
Uyandigimda artik uykum yoktu. Yataktan kalkip banyoya gittim. Yuzumu yikayip dislerimi fircaladim. Evet sabah sabah dislerimi fircaliyorum. Cunku takintiliyim. Tekrar odama geldigimde yatagim toplanmisti. Annem bunu yapmazdi. Cunku daha cok o bana duzelt derdi. Asagi inip mutfaga gittim. Mert biseyler yapmaya calisiyordu. Masanin ustune baktigimda calismaktan otesini gordum. Harika bir kahvalti hazirlamisti. Mert'in yanina gidip
"Gunaydin sevgilimmm" diyerek cenesini optum.O da es zamanli olarak anlimi opup
"Gunaydin" dedi. Ve sonra tekrar elindekilerle ugrasmaya basladi.
"Bende yardim etmek istiyorum"dedigimde bir sure bana bakti sonra beni kucaklayip mutfak tezgahina oturttu.
"Al bakalim cadi bunlari soyabilirsin" dediginde hemen elindeki salataliklri aldim. Butun salataliklari soydugumda kendimle guur duydum. Cunku bu isi annem vermis olsaydi yarisini soymus geri kalanini birakmistim.
"Aciktin mi?" diye sordugunda elinde salataligi agzima vermesi bir oldu. Agzim dolu oldugu icin sadece basimi sallamam gerekti. Beni tekrar kucagina aldi. Ama bu sefer yere indirmek yerine sandyeye oturttu. Kendide karsima gecip oturdu. Ben hizli hizli yemege basladim. Yaptigi butun herseyden tadarken hepsinin lezzetli oldugunu farkettim. Ve tamda o an bu cocukla evlenmeyi planladim. Butun o isleri yapardi bende gidip calisirdim. Yani top oynardim. Guzel olurdu.
"Burcu yavas ye bogulucaksin" diye soylendiginde agzimdakini bitirip
"Sende beni kurtaricaksin" deyip opucuk yolladim. Ayni sekilde o da bana opucuk yollamamisgi sadece gulmekle yetinmisti. Olsun gulmesi bile yeterdi bana.
Kahvaltiyi bitirip masayi topladiktan sonra salona yayilmis bir sekilde oturup muzik dinliyorduk. Birden Mert kalkip
"Seni bir yere goturucem" deyince haliyle korktum.
"Nereye?" diye sordugumda
"Mayon yada ahhh hic soylemek istemiyorum ama bikinin var mi?"
"Bikinim var" diyince kufur ettigini duymustum.
"Canta hazirla tatile gidiyoruz" dediginde sasirdim. Bu havada tatile mi gidilir? Mal mi bu? Dedigini yapip yukari ciktim. Birkac kiyafet ve bikinimi koyduktan sonra asagi indim. Bikinimi koyarkan aklima Ege ve Azra gelmisti. Onlarla beraber almistik. Ama neden aldigimizi hala cozememistim. Mert'in yanina gittigimde butun dusunceler kafamdan silindi. Mert elimi tutup kapidan disari cikartti ve beni arabaya bindirdi. Kendisi de cantalari bagaja koyup yanima bindi. Nereye gittigimiz hakkinda en ufak fikrim yoktu. Ama Mert'in yanindayken bu onemli degildi.
Bebiskolar biraz gec geldi yeni bolum ozur dilerim :(( Umarim begenmissinizdir. Okudugunuz icin tesekkurlerrr :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kucuk CADİ
Teen FictionKarakterlerimde daha tam net degilim. Hatta tam degil hic net degilim. Cunku oyle belirgin isimler yok. Yardim ederseniz beraber secebiliriz. Hikayedeki kizimiz Galatasarayli ve futbolcu ama basina neler gelecegini bilmiyor. En yakin arkadaslari Ege...