Micheal:
Épp a virágboltban vagy, mikor belép egy pink hajú srác. Karjain pár tetoválás ékesedik, fülbevaló a fülében, pár karkötő a csuklóján. Eléggé bejön neked, és kissé feltűnően bámulod. Mikor ezt észreveszi, rádnéz és elmosolyodik. Te visszamosolyogsz, majd elpirulva hajtod fejed újra a kaktuszok felé. Szemed sarkából még látod, hogy elindul az eladóhoz, Rachelhez, majd valamiről beszélgetnek. Már épp indulni akarsz, amikor a srác melléd lép.
-Vörös rózsát a vörös rózsának.-kacsint majd kisétál az üzletből.
Te piromkodva nézed a rózsát, ami utal a nevedre és a hajszínedre. Egy vörös hajtincset a füled mögé tűrsz majd te is elindulsz haza.
-Szia Rach.-intesz az eladónak.
-Szia Rose.-mosolyogva integet vissza.Ashton:
Egy hangszerbolt mellett haladsz el, mikor meglátod hogy végre van abból a gitárból, amiből már három hónapja akarsz. Besietsz, köszönsz Franknek, az eladónak, majd lekapod azt a darabot. Csillogó szemekkel nézed, majd elindulsz a kasszához.
-Mindjárt egy pillanat és hozom a tokot is.-mondta Frank. Még egy héttel ezelőtt elrakattál egyet a gitárnak. Öt perce várod, hogy visszaérjen Frank, mikor egy srác mögéd áll. Göndör tincseit egy bandalával tűrte el. Fekete csőnadrág, Green Day feliratú trikó. Eléggé bejött a stílusa.
-Itt is van.-érkezik vissza Frank. Hamar kifizetted, megköszönted majd kimentél a boltból.
Pár perc múlva, az a srác kiabál utánad.
-Ezt ott hagytad.-nyújt át egy pengetőt. Elvetted tőle majd jobban szemügyre vetted.
Az elején egy 5sos felirat volt.
A hátújján pedig az hogy Ashton.
-De hát én nem is...-néztél fel,de a srác már nem volt sehol.Calum:
A mekiben vársz a sorodra, mikor két srác eléd áll. Nálad nagyjából egy fejjel mindegyik magasabb volt. Bal oldalt egy szőke hajú, míg jobb oldalt egy sötét barna, már-már fekete hajú, ázsiai srác áldogállt. Az arcukat nem, csupán a hátukat látod. Dühbe gurulsz, ugyanis lassan tizenöt perce csak vársz, hogy végre sorra juss, erre jönnek és egyszerűen beállnak eléd. Kettejük között átfurakodsz, majd hátra fordítod a fejed és rákacsintasz a két döbbent arcú fiúra. Még oda vágod a fejükhöz hogy "seggfejek" majd hál' istennek te következel.
Miután megkaptad a kért ételt, leültél egy üres boxba, ahol a telefonod elővéve kezdted el majszolni a burgered. Nem sokkal utána, az előbbi kettő Eiffel torony leül veled szembe. Elkezdtetek beszélgetni, de a sötét hajú, ahogy később kiderült, Calum, nem volt szimpatikus. Érezhető volt köztetek egy feszültség, amit akár még késsel is lehetett vágni. Csipkelődtetek, piszkáltátok egymást, de egyikőtök sem veszi ezt komolyan. Mindkettőtöknek megvoltak a csípős visszaszólásai, amire a másik bőkezűen válaszolt. Nagyjából egy órát beszélgettetek, mikor a fiúk elmentek. Számot cseréltetek, te pedig boldogan sétáltál vissza a lakásodba.Luke:
Nagyon szeretsz énekelni, és a hangod is nagyon szép, amit szíves örömest osztassz meg másokkal. Ezt nem máshol teszed mint instagram. Rengeteg zenét feldolgozol, rengeteg stílust, Ariana Grande, Camila Cabello, One Direction, Shawn Mendes Ed Sheeran, Queen, na meg persze 5sos. Az utóbbit az elmúlt egy hónapban ismerted meg, az egyik szaktársadnak köszönhetően. Szinte egyből megtetszettek, így kérdés sem volt hogy feldolgozol egy számukat. Az új albumról választottál, méghozzá a Woke up in Japan-t, amit a megszokottól kicsit eltérően dolgoztál fel. Az összes feltöltött videó közül, eddig ez volt a legnépszerűbb. A feltöltés után egy hónappal, Luke Hemmings, a banda énekese bekövetett, be lájkolta a videót és még kommentelt is. Pár napra rá, ír neked privát üzenetben, hamar kijöttök, sok közös témátok van. Egy hónapi folyamatos chatelés után, úgy döntötök hogy találkoztok. Nem is sikerülhetett másként mint szuperül. Be nem állt a szátok, egy percnél hosszabb csend biztosan nem volt, ugyanis mondhatni egymásra voltatok hangolva. Rengeteg a közös bennetek.
Ezután a sikeres találka után, rengeteget voltatok együtt, és még egy közös éneklés is felkerült az oldaladra.