"Hadi Alya ! Geç kalıyoruz. 2 saattir bizi bekliyorlar, biteremedin süslenmenii!"
"Of Elis sanki senin randevun 😒Anlayışlı ol biraz!"
"Böyle diye diye diye hayatımı çürüttün 💀neyse hadi artık!"
" tamam tamam 😝"
Uzun bi aradan sonra ilk kez bi randevuya çıkıcağım heyecandan geberiyorum bana dediği şeye bak !
İte kaka beni evden çıkardı. Taksiyi çoktan çağırmıştı. Zeki şey senii 😝
Taksi geldiğinde ben mal mal eteğimle oynadığım için az daha beni almadan gidiyodu. Aptal sen dağ gibi beni nasıl görmezsin de gidersin?! Elis' te salak benim randevuma bensiz gidiyo😂
Lokantaya vardığımızda Elis beni çekiştirip götürmeye çalışırken ben inşallah hesap bize kalmaz diye düşünüyodum 💵 para önemli.
İçeri girdiğimizde bütün gözler bize döndü. Ben tam noldu ilk defamı dünya güzeli gördünüz? Diyecekken Elis yere yapıştı ben düştü diye haykırırken meğersem bayılmış 😬
Bi masaya yatırdılar bunu tipine baktıkça haykırasım geliyo ayıp olmasın diye kendimi zor tutuyom 😂
( bakanlarda Elise bakıyorlarmış pislik benden daha güzel giyinmiş😒)
Uyandığında karnı guruldadı 😂( neden bayıldığı belli oldu " açlıktan gjgjhjb)
Üstünü başını düzeltip yatırdıkları masadan kalktı, salak iki dk önceki halini düşünmeden havalı bi kalkış yapmaya çalıştı 😝
Herkes normal haline dönmeye başladı. Bizde rezervasyon yaptırdığımız masaya geçtik. Çocuk hala gelmemişti. Bizi ekmiş olamazdı heralde🙄
Ben bunları düşünürken kapıda bi breat pitt' e (yazılışını bilmiyom gkgjh)
edasıyla yürüyen hayallerimin erkeği, evimin direği, çocuklarımın babası beliriverdi. Ben inşallah odur diye dua ederken ( çünkü netten tanıştık hiç görmedim.) o bize doğru gelmeye başladı. Ben hayran hayran ona bakarken el salladım. Oda yanımdan geçip arkamızda oturan yellozun yanına gitti. Ben Nasıl yerime oturacağımı bilemedim. Utançtan maymun götüne dönmüştüm. Ah aptal şey 😲 Elis yanımda haykırırken yüzüne bi tane geçirdim. Aslında haklı göt olmuştum sjsldkls. Tam kalkıcakken kapıda yine buna benzer bişey belirdi ama bidaha aynı salaklığı yapamazdım. İçerisini bi süre gözüyle taradı. Bize doğru baktığında gülümsedi. İnanamıyorum bu o mu?
Bize doğru gelmeye başladığında kalbim yerinde duramıyordu. Bizim masanın önünde durdu.
Ve beklediğim kelimeler kırmızı dudaklarından döküldü;" selam, şey Alya sensin dimi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yara
Teen FictionBelki de bi kaza geçirdin. Belki geçmişini senden saklıyorlar. Bazen hiç görmediğin biri sana tanıdık gelebiliyor bunu nedeni ne peki? Bilemezsin. Belki hafızanı kaybettin ve başka bi ailedesin. Eski ve yeni hayatın senin için karmaşık bi hal alırke...