{22}

72 14 2
                                    

-Какво стана вчера?
Гук стисна ръката на Темин, карайки го да го погледна.

Момчето със светлата коса се беше отнесли и леко се стресна , косато усети ръката върху своята. Погледна към лежащото момче и се усмихна мило.

-Какво да се е случило?

-Не ми писа и аз се притесних.
Темин се замисли и осъзна че наистина не бе писал на момчето.

-Извинявай. Забравих, не знаех че ще се притесниш...
Мин сведе глава някак си виновно и Йонгук омекна на мига в който го видя.

-Не си виновен...но моля те вече ми пиши! Ясно?
По-малкото момче кимна и чернокосия го дръпна за ръката. Постави свободната си на тила му и го дръпна, сливайки устни с неговите. Темин му отвърна на мога и седна на болничното легло.

Гук обви ръце около тънкия му кръст и го дръпна, карайки го да седне в скута му. Темин се намести и обви ръце около врата му, махайки и малкото разстояние между тях.

Темин знаеше че това не е редно, не бе редно да позволява на чувствата му да провалят всичко....не искаше и Йонсук да е в опасност, но мамка му толкова му харесваше да е в ръцете му, да усеща допира му, да се чувства защитен в ръцете му.

***
Ето дойде и най-накрая деня в който изписаха Йонгук.

Темин беше отишъл да му помогне с багажа и сега двамата вървяха из парка, а ръцете им бяха се преплели и двамата се радваха на присъствието на другия.

Слънцето се бе с крило зад мрачните облаци и се очакваше да завали, но на двете.момчета не им пука ше изобщо.

-Как се чувстваш?

-Когато съм с теб винаги ми е добре.
Йонгук се усмихна на по-ниското момче и се наведена леко, дарявайки го с нежна целувка.
-Нека по бързаме, скоро ще завали!

Темин кимна и двамата забързаха краката.

И времето все пак успя да ги застигне и сега двете момчета бяха мокри до кости и умираха от студ. Гаден и силен вятър се бе развилнял след заваляването на силния пороен дъжд.

-Иди ти първо да се изкъпеш.
Темин постави малкия сак на земята до леглото си и съблече мокрото си яке.

-Не! Ти пръв отиди.
Гук се приближи и го погледна в очите.

-Йонгук...казах ти да идеш пръв.

-Не искам!

-Гхх тогава и двамата ще се изкъпем заедно!
И в този момент Темин осъзна какво бе казал.
По лицето на Йонгук веднага се изписа усмивка от щастие.

-Съгласен съм.

Минути по късно момчетата бяха в банята, а телата им бяха удряни от топлата вода.

Внезапно чернокоското се приближи до Темин и го прегърна в гръб, а той от своя страна се стрес на леко. Из върна леко глава назад и погледна в очите на любимия си.

-К-какво правиш?

-Гушкам те! Не е ли очевидно?

Темин осети как лицето му пламва и сведе леко глава в опит да го прикрие.

-Темин...

-Ммм?

-Може ли...?
Гук подпря брадичка на рамото му и започна да целува врата на русолявото момче.

Мин не знайно защо изви глава назад, давайки му повече достъп. Кабинката отдавна се бе напълнила с пара от топлата вода и това караше двете момчета да се възбуждат още повече. Дори и от тези малко целувки, Темин се разтапяше в ръцете на Йонгук.

-Й-йонгук.....

***
Очаквайте смът в следващата гава....която след малко ще кача...или след като си изгледам филмчето... :))
moonchild152

[Wrong side] (gukmin)Where stories live. Discover now