[P05] Under the Surface (✓)

1.3K 154 24
                                    

Myslím, že tentokrát už jste čekali, že přijde konečně zase něco fantasy. Nicméně... je to s podivem, ale mám tu další sci-fi premade. :D Tedy, původně to měl být sci-fi premade. To, co vzniklo, čistokrevné sci-fi opravdu není. :D Je to spíš nějak na pomezí sci-fi a fantasy...

Často přicházíte se skvělými potencialními příběhy, které vás při pohledu na cover napadají, tentokrát jsem taky sám jeden vymyslel. (ale klidně můžete vymýšlet i vy! :D) Impulsem ke tvorbě obálky byl nápad na příběh, který by se odehrával se v nedaleké budoucnosti, kde se v důsledku přelidnění planety část populace uchýlila do podzemí. Protože se tito lidé jen zřídkakdy ukážou na slunci, jsou velmi bledí, proto ty bílé vlasy. O co přesně by v příběhu šlo, už nechám na vaší představivosti, ale dalo by se z toho něco vykřesat, no ne?

Po dlouhé době jsem si vyzkoušel manipulaci postavy, takže tvář a tělo jsou z různých obrázků. Cover měl být mnohem tmavší a takový temnější, ale při práci s barvami mi trochu ujela ruka. :D Což je asi ten důvod, proč to nevypadá jako úplně obvyklá sci-fi obálka. Každopádně se mi ty netradiční barvy moc líbí. Taktéž jsem spokojený s fontem a celkově to považuji za jednu z těch povedených prací. Ale zajímá mě, co na tenhle počin řeknete vy! :)

 Ale zajímá mě, co na tenhle počin řeknete vy! :)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

This premade is AVAILABLE

If you'd like to get it for your book, please read the rules for Premades and fill out the form.

Tento premade je VOLNÝ

Pokud o něj máte zájem, přečtěte si prosím pravidla pro Premades a následně mi vyplňte objednávku.

𝔚𝔦𝔩𝔡𝔣𝔦𝔯𝔢 ✶ Graphic Shop || CLOSEDKde žijí příběhy. Začni objevovat