Přečtěte si prosím pozorně pravidla a řiďte se jimi. Vaše objednávka musí být v požadované podobě.
Please read the rules carefully and follow them. This includes your form being exactly as it should be.
______________________________________
||| P R E M A D E R U L E S - česky |||
⦿ Když máte zájem o premade, zkontrolujte si prosím nejdřív, jestli je ještě k mání. Jeho stav jednoduše poznáte podle značky u názvu kapitoly (✓ = volný; ✗ = zabraný).
⦿ O premade si pište nejlépe do soukromých zpráv, nemůžu úplně zaručit, že si toho pod příslušnou kapitolou všimnu.
⦿ Vždy je možné změnit název a jméno autora, větší změny (tedy barevné ladění, úpravy postavy nebo různých detailů,...) jsou většinou možné, ale záleží na konkrétní obálce.
⦿ Nežádejte mě o premade, pokud si nejste vydáním příběhu či setrváním v psaní opravdu jistí. Předělat obálku podle vašich představ a poslat vám ji mě stojí čas a nechci to dělat zbytečně.
⦿ Označte mě do popisu knihy jako tvůrce coveru (@AndrewDareon), cover nevydávejte za svůj a nic na něm neměňte.
⦿ Nepoužijete-li premade do deseti dnů od obdržení (či jiného domluvou stanoveného termínu) nemáte na něj již nárok a bude znovu uvolněn pro ostatní.
⦿ Dejte mi prosím vědět, pokud z jakéhokoli důvodu přestanete premade používat, abych jej mohl nabídnout někomu jinému.
______________________________________
||| P R E M A D E R U L E S - english |||
⦿ Please be polite - it's you asking me for something, not the other way around.
⦿ If you decided you want a certain premade, first make sure it's still available (✓ = available; ✗ = taken).
⦿ It's always possible to change the title and the author's name. For other changes, it depends on the particular premade. You can always message me first for more information if the changes are possible, and then decide whether you want the premade or not.
⦿ Only ask for a premade when you're really sure about using it. It takes some time to edit it for you and I really don't want to do it only to find out that you changed your mind.
⦿ Credit me in the summary of your book.
⦿ Do not modify the cover in any way.
⦿ Let me know me if you stop using it so I can give it to someone else.
ČTEŠ
𝔚𝔦𝔩𝔡𝔣𝔦𝔯𝔢 ✶ Graphic Shop || CLOSED
Aléatoire☞ CZ: Grafická kniha, kde se můžete poohlédnout po obálce v sekci Premades, nebo si přímo objednat cover podle vlastních požadavků. Pokud objednáváte, je potřeba mít přečtená pravidla. Aktuální status otevřeno/zavřeno v názvu knihy. ☞ EN: A place fu...