weer naar school

46 2 0
                                    

Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Zoë en ik zit in de brugklas. Mijn beste vriendin is Isa. Isa zit in een andere klas dan ik zit. Ik doe namelijk havo/vwo en zij doet vwo. Dan zal ik je aan nog iemand voorstellen, Bas. Bas is de leukste, liefste, grappigste, knapste jongen die ik ken. Hij zit bij mij op school en hij is zo leuk. Hij is een jaar ouder dan ik ben. Ik weet niet of hij mijn naam kent maar hij heeft wel al een keer hoi tegen me gezegd. Maar dat was voor de vakantie. Een hele tijd geleden dus. Want nu is het maandag, maandag na de vakantie.

Toen ik aankwam op school reed ik per ongeluk tegen een jongen aan. toen de jongen zich omdraaide zag ik dat het Mats was. Mats is een vriend van Bas. Gelukkig werd hij niet boos. Ik zei Sorry en liep toen snel verder. Ik ging naar binnen en precies op het moment dat de bel ging plofte ik op mijn stoel neer.

Na de pauze had ik een nieuw vak, drama. We moesten naar lokaal 267. Ik had geen flauw idee waar dat lokaal kon zijn dus ging ik zoeken. Ik zocht in alle gangen met het getal 2.. maar nergens zag ik 267. Ik keek nog eens achterom, hij zat toch niet in deze gang of ben i er zonder het te zien langsgekomen? Nog achteruitkijkend liep ik door. Totdat ik struikelde over bezem en ik tegen de kast aan viel. Au!

'Wat moet ik nou?'Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu