Capitolul 1-Te pot ajuta

78 1 0
                                    

Capitolul 1-Te pot ajuta

Ma doare!Ce mi se intampla?De ce nu ma pot misca?De ce ma doare fiecare parte din corpul meu?

Pleoapele sunt atat de grele...genele mele parca sunt poleite cu orel,dar trebuie sa imi deschid ochii ca sa imi pot raspunde la intrebarile din capul meu.Mi-am dezvelit ochii si am fost intampinata de ranjetul sadic al unui necunoscut.Imi priveam corpul plin de sange si hainele zdrentuite,acoperite si ele de acelasi sange.

Mainile si picioarele imi erau legate atat de strans,incat funiile care le strangeau devenisera si ele rosii.Era o imagine macabra,dura si,desi traiesm toata viata cu astfel de imagini,mi-am inchis ochii.Atunci necunoscutul m-a apucat de barbie si mi-a zis:

-Deschide ochii!De ce nu zambesti?

-Pentru ca,daca nu iti dai seama,ca sa zambesti trebuie sa fii fericit,iar eu nu am mai cunoscut sentimentul asta de mult timp.Mai ales acum cand nu stiu unde sunt si ce se intampla cu mine,desi am o vaga presupunere ca sunt rapita!i-am raspuns incercand sa ascund cat de agitata eram.

-Ding-ding!Presupunere corecta!100 de puncte!

-Si ce pot sa fac cu aceste "puncte"?

-Sa te dai mare...Stii ce,noi n-am facut cunostinta,spuse el,incercand sa para mai de treaba.

-Si ar fi trebuit?

-Da,eu sunt Luca...

-Aha,felicitari pentru namaipomenita reusita de a fi Luca...

-Pai,tu nu zici nimic?

-Ar trebui sa zic ceva?

-Sa imi spui cum te cheama...

-Pai credeam ca stii pe cine ai rapit,sau pur si simplu ai luat prima fata pe care ai vazut-o stand pe jos si plangand ca idioata dupa moartea parintilor?

-Nu eu te-am rapit,eu sunt pus aici ca sa te pazesc!Tie tocmai ti-au murit parintii???

Chiar parea interesat de raspunsul meu,dar nu evam de gand sa vada ca sufar,sau ceva pentru ca probabil asta i-ar fi placut....Toti rapitorii sunt satisfacuti atunci cand prizonierii sufera,sau cel putin asa am auzit.Totusi,i-am raspuns:

-Da...mama a murit acum ceva timp pentru ca tata o batea,iar tata a murit la o saptamana dupa ea pentru ca ii ducea dorul si eu nu ii eram de ajuns ca sac de box...

-De aceea erai plina de vanatai cand te-au adus?

-Probabil,dar acum sunt plina de sange si imi aduc perfect aminte ca nu aveam nici macar o pata rosie pe haine!

-Pai...a trebuit sa te biciuiesc,sa dau cu picioarele in tine,cat timp a fost sefu',altfel m-ar fi impuscat!

-Vai!Se pare ca sunteti foarte ospitalieri aici...Ar trebui sa deschideti un  hotel!Pentru masochisti,desigur!

-Se pare ca simtul umorului nu ti-a plecat si el odata cu cei cativa litri de sange care ti-au curs din rani...Uite,vreau sa iti zic ceva foarte important!

-Sa te aud,geniule!

-Te pot ajuta sa scapi de aici...Trebuie doar sa asteptam momentul oportun...Ii voi zice sefului ca ai scapat si nu imi va face nimic,pentru ca si lui i-a scapat odata o tipa...

-Ok,cum facem?

-Pai....

Zambeste tu si pentru mineWhere stories live. Discover now