1

2.8K 226 29
                                    

Жиүн орлогч захиралын суудалд суугаад хэдийн таван жил өнгөрчээ. Энэ үеэр их ч зүйл болсон. Намжүүн маань эусийн хагалгаагаа Гуанлинд хийсэн. Ингээд манай ЛинЛин одоо цүндийсэн гэдэстэй явж байгаа. Яг Жонгүг шиг...

Тэ өвөө маань компаниа илүү өргөжүүлж Америкийн үах зээл рүү шургаад байгаа билээ. Мөн гэр бүлдээ ч анхаарлаа тавихаа зогсоогоогүй.

Гүг аав маань үгүй ээ эмээ маань өдөржингөө Гуанлинийг асарч хоол ундтай зууралдана. Би л нэг хөгширсөн гэсэн шиг цамц нэхээд суугаа хүн дээ.

Тиффөни маань ахлах сургуулиа төгсөнгүүтээ л гэрлэнэ үгүй бол их сургуульд орохгүй! Гэж сүрдүүлсээр удахгүй Чанутай гэрлэх гэж байгаа.

Жиүн маань ажилаа хийгээд л орой нь нөхрөө зайрмагаар бөмбөгдөөд л... аргагүй л Ким Тэхёны хүү мөндөө.

---Тиффанигийн хурим

-Жон Чану та Ким Тиффаниг албан ёснй эхнэрээ болгохыг зөвшөөрч байна уу? Номлогч өвөөг ийн асуухөд Чану инээмсэглэн:

-Зөвшөөрч байна хэмээв.

-Ким Тиффани та Жон Чануг албан ёёны нөхрөө болгохыг хүлээн зөвшөөрч байна уу?

-Тийм эээ~

-Ингээд шинэхэн хосуудыгаа үнсэлцэнэ үү хэмээн хүсч байна.

Чану Тиффани хоёр яг үнсэлцэхийн даваан дээр Гуанлин:

-АаааАААААаАААаАА  хэмээн орилж хурим өндөрлөв. Жиүн нөхрөө үүрч Тэхён жолоо барив. Жонгүг ч нэг төрсөн хүн гэсэн шиг амьсгаагаа ав гарга гээд зааварчилж явав.

---Эмнэлэг

Төрөх өрөөнд ЛинЛин маань заьсар зайгүй орилж дундубр нь эмч нарын 'өөөө нөхөр нь ухаан алдчихлаа' гэх дуу гарав. Жиүн цуг төрөх өрөө рүү орсон хэрэг л дээ.

Хагас цаг гаран өнгөрөхөд хүүхдийн уйлах чимээ дэлхий дүүрэн хадаж Жонгүг:

-Ингээд эмээ болчихлоо хэмээн нулимс дуслуулав. Тэхён ч нүдний шилээ засаад:

-Өвөө шиг өвөө болноо гээд Жонгүгийг тэврэв.

Удалгүй Тиффани зутан шөл авчран Жонгүгт өгөхөд Жонгүг халааснаасаа давс гаргаж ирэн цацаад амсаж үзэн:

-Яг таарсан хэмээн ЛинЛинд уулгахаар явав.

Тиффани насанд хүрсэн ч одоо ч хоолны давс тааруулж сураагүй. Ишшш чаваас аавын нялх охин байгаа юм.

-Жиүнаа миний хүү сэргээрэй! Тэхён Жиүний хацрыг зөөлөн цохин сэргээх гэж үзэв.

-Энэ диваажин уу ааваа?

-Очиж хүүгээ харахгүй юм уу?

-Би....би аав болчихсон уу?

-Тийм ээ! Том залуу минь аав болсон.


Гоё уу? Гоёшдээ😂😍😍

|Welcooommeeeee S3 эрэгтэй эмээ😝

♡Male Grandma♡||Taekook\Completed\Where stories live. Discover now