3

1.5K 212 30
                                    

ЛинЛин Жиүн хоёр 3 хүүхэдтэй болсон байв. Сүүлийнх нь ихэр байсан. Хоёр охин. Жэнни Жисү гэдэг. Тиффани бас мамалсан. Жинхван гэдэг хөөрхөн хүүтэй болсон доо.

Тиффани удахгүй дахиад төрнө. Мөн ЛинЛин ч бас 3 сартай жирэмсэн. (Үржихийг үзүүлж байна дөө😂😝)

Жиүний том хүү Сонүн одоо таван насыг зооглож хоёр охин дүү 3нас хүрч яваа. Харин бяцхан Жинхван хоёр нас гарч явнадаа.

Энэ өнөр өтгөн гэр бүл өнөө оройг хамтдаа суун өнгөрүүлж байна. Намжүүн Жин хоёр бас ирсэн байв. Хүү нь том болжээ.  Хүүхдийн уйлалдаан томчуудын завсар зайгүй ярих хачин онигоонуудыг тасалдуулан ЛинЛин ам нээв.

-Аав та хоёр яаж танилцсан түүхээ ярилдаа хэмээн дэггүй мишээхэд бусад нь ч бүгд дэмжин орилолдоно. Жонгүг хөхөрсөөр:

-Тийм сонирхолтой зүйл байгаагүйшд хха гэхэд Тэхён:

-Аягүүү танай энэ аав чинь пэээ бурхан бүү үзэгд аймар хэрүүлч хүн байсан шд. Жаахан юм байж.

-За тэгээд ярих юм уу үгүй юм уу? Гэж Жин элэнц эмээг ширэв таиав хийхэд Жонгүг:

-Ярих гэж байна гээд яриагаа эхлүүлэв.

Flashback

Ахлах сургуулийн бололтой нэг хүү ерөнхийдөө Жонгүг. Хичээлээ тараад өнөөх л хүйтэн , хөлс үнэртсэн заал руу жаргалтай нь аргагүй алхана. Түүнд шантрсх мөч зөндөө байсан ч жаргалтай мөчүүд ч бас байсан юм.

Бэлтгэлийнхаа дундуур идэх зорилгоор дэлгүүрээс бэлэн гоймоэ хоёр сав устай аван кассан дээр очтол нэг ах урдуур нь орон юмаа бичүүлчихэв.

-Хөөе хүн гуай бүхэл бүтэн хүн зогсож байхад ойчир дараалалд зогсож мэдэхгүй юу? Жонгүгийг ийн хэдэрлэхэд өнөөх эр:

-За бацаан минь уучилж үз. Хүн завгүй яарч ядаж байхад чинь.

-Юу юу гэнэ ээ? Бацаан гэсэн үү? Би ахлах анги шүү! Хүн доромжилсон хэргээр шүүхэд өгнөдөө!

-Тэгээрэй хөөе. Хаха шүүх чамаас хэрэгтэн хэн бэ? Гэвэл ТН группийн ерөнхийлөгч Ким Тэхён гээд хэлээрэй за юу. Шүүх намайг биш чамайг л ялд унагаах байх даа жаалаа.

-яаа! Би YG-ийн трэйний шүү!

-За битгий олон юм донгод! YG надаас хөрөнгө оруулалт авдаг юм мэдэв үү!

Тэхён ингэж хэлээд Жонгүгийн үсийг арзайлгаад гарч одсон юм

---

-Тэгээд аав чинь өдөр болгон тагнуулч шиг хүн дагадаг байсан байгаа юм даа~ Жонгүг ийн хэлээд хөхөрөхөд Жиүн:

-Ээе ойлгосон. Фанигийн хэрүүлч зан ердөө энд л байж хаха

-Яаа~ аятайхан байгаарай би ерөөсөө хэрэлдэж үзээгүй шүү. Би чинь даруухан амьтан гэхэд зочны өрөөнд сууж байсан бүх хүн Тиффани руу хачин харцаар харах аж...





YG хувьцаа😂😂😂 эхний парт 60 2дахь пар 36 ийм байж болху хха. Шууд 40%-аар хувьцаагаа унагамааргүй вайнаа😂😂😂

♡Male Grandma♡||Taekook\Completed\Where stories live. Discover now