La poarta scolii erau Erik si Stefan , cei doi le asteptau pe Sara si pe Laura ce au ramas surprinse de prezenta baietilor deoarece era deja tarziu si intarziasera .
Fetele se apropie de ei si incep sa vorbeasca , Laura si Stefan au loat-o mai in fata razand iar Erik si Sara au ramas in spate :
E: Hei , ce faci ?
S: Sunt bine , tu?
E:Mda...si eu...!A spus el cu jumatate de gura
S: S-a intamplat ceva ?
E: Nimic important , niste probleme cu tata ..dar o sa -ti povestesc alta data ok ? Acum trebuie sa intram la ore .
S: Ok, dar sa stii ca vreau sa neaparat sa stiu ce ai , asa ca n-o sa scapi asa usor de mn !
E: Ok. Am inteles esti hotarata ! A spus el razand
Sara a inceput si ea sa rada dupa care au intrat in clasa .
Dupa scoala Sara si -a bagat castile in urechi si a pornit spre casa ... cum mergea ea linistita pe drum simte o mana care îi atinge umarul si se intoarce speriata
Acea mana îi apartinea lui Erik ,ea si-a scos castile iar el i-a spus :
E:Hei Sara imi pare rau ca te-am speriat dar ai spus ca vrei sa aflii ce-i cu mine si m-am gandit sa te iau la o plimbare prin parc ce zici ?
S : Da ar fi minunat!
E : Bun...esti gata de "uimitoarea" mea poveste ?
S: Daa
E : Ok ...deci cand aveam cam 6 ani tatal meu a plecat de acasa si de atunci nu l-am mai vazut , asta pana ieri seara cand in mod surprinzator el a venit ca si cum nici n-ar fi lipsit 10 ani ...
S: O, doamne si acum esti bine ? Intreaba fata umpic surprinsa de cele aflate .
E: Acum sunt bine , atat timp cat sunt cu tn ...ma faci mereu sa zambesc .
Conversatia lor a facut o mica pauza , timp in care amandoi erau rosii ca racul dupa care Sara a spus :
S: Pai...ss..sa stii ca si tu ma faci ...sa zambesc ...!
Dupa asta cei doi s-au plimbat fara sa mai scoata un cuvant dar aceasta tacere era foarte placuta si usor ,usor s-au apropiat din ce in ce mai mult pana ce Erik si-a facut curaj si a luat-o de mana pe Sara care era foarte fericita ... .Dupa aproape 2 ore de plimbare Erik a condus-o pe fata acasa .
Sara a intrat pe usa si i-a vazut pe parintii ei ce stateau pe canapeaua din living si o asteptau disperati, tatal Sarei se ridica si spune cu un ton ridicat si dur :
T: La ora asta se vine domnisoara ?
S: pai...tata ..stii..dar fata nu a apucat sa -si termine prop. caci tatal ei era foarte nervos .
T: Trebuia sa fi acasa acum 2 ore !!!
S: Da tata stiu dar am fost prin parc cu un prieten si nu am observat cum a zburat timpul . Scuze nu se va mai
intampla .
T: Sper , caci daca se mai intampla asta o data voi fi nevoit sa te duc si sa te iau personal de la scoala zi de zi . Si apropo cu ce prieten te-ai plimbat tu atat ?
S : Am...pai cu baiatul la care m-ai dus ieri cel cu care fac proiectul !
T : Aha...pai sper ca ati vorbit despre scoala nu altceva nu?
S: D...d..desigur... da despre scoala am vorbit ! A spus Sara balbaindu-se .
T : Preabine du-te in camera ta ne vedem maine la miculdejun si vedem ce pedeapsa vei primi . Sper ca n-ai crezut ca vei ramane nepedepsita ...nu-i asa? Totusi eu si mama ta ne-am facut griji !
S: Daaa tata .....! Spune Sara suparata si fuge pe scari in camera ei. Îşi arunca ghiozdanul si se aseaza pe pat ea isi ia telefonul si o suna pe Laura :
Conversatie tel:
L: Hei Sara ! Ce faci ?
S: Laura , n-o sa -ti vina sa crezi ce s-a intamplat !
L: Ce? Nu ma mai fierbe atat!!!
S: Da iti spun ..dar mai intai trebuie sa-ti marturisesc ceva : De ceva timp mi-am dat seama ca sunt indragostita de Erik si mi-a fost foarte frica sa -ti spun ca nu cumva sa -i spui si lui sper ca nu te-ai suparat ?
L: hahaa...pe bune Sara ? Asta era ? Stiam asta de mult se cam vede ...offf tu chiar credeai ca o sa- i spun?ce prostuța esti !
S: Of tu chiar stiai si eu imi faceam o gramada de griji tu chiar esti cea mai buna prietena a mea esti grozava fato !
L: Mda...stiu..sunt o prienena minunata nu? A spus Laura razand
S: Bine bine lasa asta acum mai am ceva sa -ti spun si asta nu cred ca stii ...
L: Bine spune !
S: Deci azi cand am iesit de la scoala mergeam pe drum si deodata Erik a venit si m-a intrebat daca vreau sa ma plimb cu el prin parc trebuia sa fi vazut a fost minunat mi-a pov. despre familia lui are niste probleme asta m-a intristat putin dar dupa stii ce mi-a zis ?
L: Ce???
S: A zis ca se simnte mult mai bine cand e cu mn pt ca il fac sa zambeasca !
L:Awww ce dragut
S:Da stiuu !!Auzi da acum lasa-ma pe mn spune-mi tu cum esti cu Stefan ?
L:Aa..asta ..daa..pai..suntem ..prieteni !
S: Laura esti sigura ? Mie mi se pare ca te cam place ...sii nici tu esti tocmai indiferenta nu?
L: am...chiar crezi ca ma place ??
S: Da . Dar te-ai cam entuziasmat dupa cum vad .
L: ceee? Nuu nici pe departe ..doar ca ...eram curioasa de parerea ta atat !
S: Daa cu siguranta ...in fine ne vedem la scoala . A da si sa nu uit din cauza plimbarii in parc am intarziat destul de mult iar cand am ajuns acasa tata era foarte nervos si mi-a zis ca se vor gandi la o pedeapsa si cred ca imi vor lua tel asa ca nu vom mai putea vb la tel saptamana asta , dar voi vedea maine
L: Offf tatal tau e foarte strict ai intarziat si tu o singura data si te si pedepseste .
S: Da stiu dar na il inteleg si pe el am intarziat mai mult de 2 ore si cred ca si-a facut multe griji si el si mama
L: 2 ORE ?!?! Wow, da v-ati plimbat ceva !
S: Da stiu nici nu mi-am dat seama cand a trecut timpul !
L: Bine hai ca vb maine la scoala ! Pa!
S: Paa!
Dupa ce au incheiat discutia telefonica Sara s-a dus la duş si dupa s-a imbracat in pijamaua astaSi s-a culcat .