Creepypastalar

90 6 3
                                    

  Ertesi gün Yiğitlerde kaldık.Bizim ev hiç gitmedik.Akşam oldu hava karardı.Canımız da sıkılmıştı.Biraz gezmeye karar verdik.Dışarı çıktık ve bir otobüse bindik.Hedefimiz lunaparka gitmekti.Fakat otobüs çok farklı bir yola girdi.Korkmuştuk. Arkamıza baktık.Farklı insanlar vardı. Sonra şoför bize döndü ve "inin arabadan" diye bağırdı.Biz hızlıca arabadan indik.
  Ormanlık bir arazideydik.Korkunç bir yerdi.O anda boynumu biri yakaladı ve beni yere yatırdı.
-Eyeless?
-Lan sizin burada ne işiniz var?
-Yaa aklımıza esti geldik,ya ne demek ne işiniz var.
-Gelin benle.
  Bizi çok eski bir köşke götürdü ve kapıyı açtı.Allah'ım lütfen düşündüğüm şey olsun.Kapı bir açıldı içeride Creepypastalar.Bayılacak gibi oldum.
-Vayy,dedi Mert.
  İçeri geçtik ve bir köşeye oturduk.He rkes bize bakıyordu.Biz ise hiç ses çıkarmadan oturuyorduk.
  Sonra Eyeless Jack ve Slender bir şeyler konuştular ve Slenderman bizim yanımıza geldi.
-Enes eee.Bak biz bir iki yıldır seni izliyoruz.Bir gün seni kaçıracaktık ama buna arkadaşlarında dahil oldu.O yüzden şimdi hepiniz burada kalacaksınız.
-Tamam.
  Sorun hallolmuştu.Slender en başta biraz afalladı ama sonra düzeldi.Biraz etrafa baktım.Vayy herkes vardı.Jeff,Jane,Laughing,Clock,Nina, Bloody Painter,Zero.Efsaneydi.Mert Slenderman'i çağırdı ve bir şeyler sordu.Slenderman ise eliyle bir odayı işaret etti.
  Az sonra bizi yukarı yolladılar.Oda arkadaşımız Toby'di.Resmen rüyada gibiydik.Sonra hepimiz yatıp uyuduk.

Creeppastalarla YaşamakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin