Jeg fattede ikke mine forældre de skulle altid ødelægge alt de tror bare det bliver som det var på den anden skole men det gør det ikke der er ligesom ingen der kender mig og jeg hader at flytte et nyt sted hen de lovede at Paris var det sidste sted og så holder de det ikke.
Jeg pakkede først mit tøj jeg havde meget så jeg så på hvad jeg brugte og hvad jeg ikke kunne passe og hvad der var grimt.
Jeg fandt alle mine crop toppe og lagde dem ned i kassen jeg fandt mine eneste tre bukser og lagde dem ned dem brugte jeg hele tiden så der var ikke så meget ved mine bukser jeg kiggede på mine langærmede det hele var småt og grimt jeg lagde det i min mors sædvanlige loppemarked kasser og gik videre til mine toppe jeg havde nogle basis jeg stadig brugte resten var bare ud jeg havde ikke så meget tøj tilbage efter.
Jeg gik videre til mine andre ting jeg havde ikke så meget så det hele pakkede jeg ned i kasserne.
Neden under hørte jeg min mor smadre et glas, de var også gamle så det var fint jeg håbede hun smed dem ud så vi kunne få noget nyt.
Vi var en rig familie så vi havde botler og stuefugles de havde også deres egne værelser vores botler havde mange køkken ting han ville have med men mine forældre sagde at vi skulle sælge det og købe noget nyt.
Vores stuepige havde ikke så mange ting hun skulle have med hun havde kun sit tøj sin mobil, I pad og bærbar det var vel også fint nok.
Vi var næsten klar med det hele vi begyndte at bære tingene ud i den store flyttelastbil det hele kunne være der vi begyndte at køre over mod England vi tog selvfølgelig et fly men flyttevognen kørte så der gik nogen timer før vi fik vores ting jeg kigge rundt i huset det så bekendt ud det lignede noget fra et blad jeg havde læst om one direction.
Det lignede Louis Edward Tomlinson's gamle hus men han skulle også flytte det er mega sejt at jeg bor i hans gamle hus så var der lidt godt hved at flytte men det hjælper ikke noget jeg hader bare at flytte.
Min stuepige fulgte mig ovenpå til mit nye værelse min far havde allerede sat mine kasser op på mit nye værelse han havde sat en sovesofa og mine andre ting op jeg lagde mit tøj ind i skabet.
Efter et par timer havde jeg mit værelse klar. jeg gik neden under mine forældre havde også allerede klar neden under.
Mine forældre fortalte at min bror som jeg aldrig har mødt jeg var helt oppe at køre over at min bror endelig kom hjem til mig for første gang.
Mine forældre sagde at han tig sine fire venner med hjem men de vidste ikke hvem jeg sad oppe på mit værelse indtil han kom hjem.
Endelig ringede det på jeg skyndte mig ned af trappen og åbnede døren.
Undskyld kapitlet ikke er så langt men jeg mangler lidt inspiration til hvem hendes bror er men jeg har nok en ide men jeg skriver det først i næste kapitel så glæd jer til det nye kapitel kommer ud
YOU ARE READING
The Girl
HumorDer er en pige som hedder Stephanie hun er meget populær men en dag skal hun flytte og alt går i stykker, hendes venskaber er slut hendes forhold til hendes kæreste er slut og hendes popularitet er slut. Hvad sker der nu for hende?