Min bror er ......,

6 0 0
                                    

Da jeg åbnede døren så jeg min bror jeg troede ikke mine øjne det var virkelig LOUIS TOMLINSON var han min bror hvorfor havde mine forældre aldrig fortalt mig om ham og hvorfor bor vi i hans hus.

Jeg så de andre drenge kom til syne var det lige hele one direction der kom ovre mod mig i mit nye hus. jeg troede jeg drømte men nej det var virkeligheden min mor sagde jeg skulle byde dem indenfor så det gjorde jeg vi satte os ved bordet og min mor kom med småkager og kaffe hun satte også vand over på boret selvfølgelig var jeg den første der tog en småkage min far kiggede med dræber blikket jeg følte jeg havde gjordt noget forkert men det er bare en småkage ikke andet.

Farens synsvinkel:

Jeg hader når det er hende der tog før gæsterne hun kunne måske godt lige vente til en af dem havde taget en men hun forstår det ikke.

Stephanie's synsvinkel:

Han hader når jeg tager noget før andre men det er jo bare min bror. jeg syntes det var underligt at jeg ikke bare kunne få en autograf og et kram og sådan noget alle andre ikke bare har hvorfor har min bror ikke engang givet mig et kram det er bare sygt mærkeligt men jeg er da ligeglad med ham. jeg gik surt op på mit værelse og var lidt ked af det over at jeg ikke havde nogen ikke var populær eller nogen kæreste hvem skal så være sammen med mig i skolen.

Næste dag.

Det var første skoledag så jeg gjorde mig klar jeg tog et hurtigt bad og lagde min sædvanlige make-up jeg håbede ikke at jeg blev en taber over på skolen men det fedeste var at min bror kørte mig derovre og gik med mig ind i klassen så vil alle jo være sammen med mig og så bliver jeg populær.

Jeg kom ind på skolen min bror skyndte sig op hved siden af mig og holdet mig i hånden alle kiggede på min og louis og der var helt stille.

Det ringede ind og alle væltede ind.

De stoppede og begyndte at skrige jeg havde helt glemt at louis var med mig inde alle drengene kiggede underligt på mig som om de var jaloux på ham.

Jeg sagde farvel og gav ham en kys på kinden han sagde ''ses senere jeg kommer også og henter dig'' alle kiggede på mig som om de havde tænkt sig at flå halsen om på mig jeg blev ret bange så jeg løb over til rektors kontor og bankede på ''kom ind'' sagde en stemme bag døren jeg åbnede og gik ind ''sæt dig min kære'' sagde rektor jeg satte mig på den nærmeste stol jeg kunne se. jeg kunne pludselig høre en masse børn komme til syne hved alle vinduer det sikkert mig de vil tale med

Rektor sagde hvilken klasse jeg skulle gå i og hvorhenne de forskellige ting var henne.

Håber i kunne lide kapitlet sig til vis der er stavefejl har nemlig skrevet det hele på mobil men håber i kan lide hvad jeg skriver.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 03, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The GirlWhere stories live. Discover now