«Θελω να χωρίσουμε» ηταν η φωνή του που βουηζε της τελευταίες ωρες στα αυτιά μου.
Ημουν στο πατρικό μου η μαμα μου ευτυχως έλειπε με τον θείο μου είχαν παει ταξίδι στην αδελφη τους στο Λονδίνο.Ευτυχως δεν θα αντεχα κανεναν αυτη τη στιγμη.
Ξαπλωμένη στο κρεβατι μου με παγωτό και χαρτομάντιλα έβλεπε την μια ταινια πισω απ την αλλη.Ενιωθα κενη και δεν ηξερα τι να κανω,ένιωθα πως δεν υπαρχει λόγος να ασχοληθώ με κατι αλλο πέρα απο το να κοιμάμαι και να βλεπω ταινίες.
Αναπάντητες ενα σορό απο τα κορίτσια απ τις ξαδέλφες μου και απο τις αδελφές μου.Φυσικα και δεν γνώριζαν τιποτα.Δεν υπήρχε λόγος.Ξαφνικα ακουω την πόρτα να χτυπαει και με ολη την δύναμη που ειχα σηκώθηκα και άνοιξα την πόρτα.Μεσα μπήκαν οι ξαδέλφες μου και οι αδελφές μου.
«Επιτελους» ηταν η λέξη της αδελφής μου.
«Χριστίνα μου εισαι ηλιθια ;; Γιατι δεν απαντας ;; Και εμεις χωρίσαμε ετσι δεν κάναμε.Ενταξει τον έκλεψες τον μακαρίτη φτανει τωρα σειρα εχει η ζωη σου»ειπε η ξαδέλφη μου η Ληδα.
(Ας κανω μια μεγαλη παρένθεση να μιλησω για τις αδελφές μου και τις ξαδέλφες μου.Ο θειος μου που σας ειπα οτι ειχε παει με την μαμα μου ταξίδι εχει 3 κόρες οι οποίες ειναι η Χρυσα η Ληδα και η Αριάδνη ενω οπως και εμεις που ειμαστε παλι 3 αδελφές ειναι η Χριστίνα, η Φαίη και εγω η Λυδια και απο μικρές κάναμε πολυ παρεα μεταξυ μας ήμασταν σαν αδελφές και οι 6 με εμενα την μικρότερη)
«Λοιπον μικρη ακου κατι.Δεν ηταν και κατι τοσο μεγάλο για να στεναχωριέσαι και δεν αξιζει κιολας να στεναχωριέσαι δηλαδη η Αριάδνη που την παράτησε ο αντρας της με ενα παιδι τι επρεπε να κανει να αυτοκτονήσει ;; Δεν ηταν αληθινό για να αξιζει αν ηταν θα ηταν εκει δεν θα έφευγε ετσι χωρις λογο »ειπε η Χρυσά
«Για κατσε ενα λεπτάκι εφυγε χωρις λογο ; Δεν σου ειπε γιατι σε χωρίζει ;»ρωτησε η Φαίη
«Αρχικά σταματάτε να μιλάτε ολες μαζι και κατα δεύτερον πεστε μου που το μάθατε εσεις οτι χωρίσαμε ;;»ειπα
«Πήρε τον Βασίλη τηλεφωνο και του το ειπε και του ειπε να σε προσέχουμε γιατι εφυγες σε άσχημη κατασταση απο εκει και ετσι της πήρα και ήρθαμε εδω» ειπε η Χριστίνα.
«Δηλαδη πως ηθελε να φυγει πετώντας ;;» ειπε η Λυδα «Οτι να ναι ο τύπος αληθεια» συνέχισε.
«Μαλιστα.Λοιπον δεν ξερω γιατι χωρίσαμε και ίσως για αυτόν να μην υπήρχε λόγος αλλα για μενα υπήρχε και μαλιστα σημαντικός.Μου συμπεριφερόταν σαν σκουπίδι τον τελευταιο καιρο και ξαφνικά με χώρισε χωρις λογο και αιτία.Ειναι μαλακας,εκεινος,κρετίνος και πολλα αλλα»ειπα και ξαφνικά εφυγε ενα βάρος απο πανω μου
«Εγω λεω να κλείσεις εισητηριο να ρθεις μαζι μας Πράγα και ασε τους Φίλιππους εδω να πηδιουνται»ειπε η Ληδα
«Ξερεις κατι αυτο θα κανω»ειπα και πήρα το laptop να κλεισω εισητηριο.Δεν θα πήγαινα γιατι είχαμε προγραμματίσει ταξίδι για Βυρηττό και δεν με ειχε αφησει να παω μαζι με τα κορίτσια.
Ωρες μετα έφυγαν τα κορίτσια και εμεινα και παλι μονη.Σκεφτομουν πως θα προχώρησω απο που να αρχίσω και που να τελειωσω.Σκεφτηκα να παρω αναρρωτική απ την δουλεια αλλα τελικα αποφάσισα να παω η εργασιοθεραπείας θα ηταν οτι καλύτερο.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Καινούργιο παρτ πολυ πιο συντομα απο οσο πίστευα.
Ευχαριστω για την στήριξη
εαν σας αρεσε ⭐️ και σχόλιο
YOU ARE READING
Friends With Benefits Or...Not!!
Romance«Θες ;»ρώτησε και με κοιτούσε στα μάτια με ανυπομονησία. «Τι ;;» των ρωτησα και με κοίταξε έντονα και καταλαβα τι εννοούσε. «Δηλαδη αυτο που ειπες πριν το εννοούσες ;; Θες να γίνουμε Friends with benefits ;;» «Ναι γιατι οχι ελεύθερος εγω ελεύθερη εσ...