Sabah, alarmın sesiyle uyandım. Kızlar çoktan uyanmıştı bile bu alarm niye diye sorduğumda beste;Bu kahvaltı saatini gösterir dedi. Büşra ;hadi inelim artık dedi. Ve bizde yemekhaneye indik.yemekhane baya büyüktü tabaklarımızı alıp yemek aldık. Boş bir yer bulmak için etrafa göz gezdirdik.Ve sonunda boş yer bulup oturduk menüde yumurta,peynir,zeytin,domates,biber ve ekmek vardı. Bunlarla doyardım hatta artardı bile ama genede annemin yemeklerinin yerini tutamazdı.çabucak yemeklerimizi bitirip odamıza çekildik. Yere oturup sohbete başladık öncelikle erkek arkadaşlardan konuştuk benim şimdiye kadar hiç erkek arkadaşım olmamıştı zaten 15 yaşında ne olabilirdi ki. Büşra güzel olduğu için onun bir sürü erkek arkadaşı olmuş ama en iyisi sarı saçlı olan yakışıklı bir erkekmiş huy olarakta iyiymiş ben kızlar arasından en çok büşra' yı sevmiştim.Oda beni çok sevmişti. (Ben en çok sarışın erkeklerden hoşlanırım). Sonra büşra bana ;sana yetimhaneyi gezdiriyim mi? dedi.Bende tamam dedim ve büşra ' yla ikimiz yetimhaneyi gezmeye başladık anladığıma göre yetimhane nin b bloğunda erkekler yaşıyormuş . Büşra en son oda olan geniş boş bir oda gösterdi buranın ne işe yaradığını sordum o da buraya yetimhanede lanetli oda diyorlar dedi.Bende nedenini sordum ve anlattı;buranın gece saat 4 'te içeriye girdiğimizde aklımızda ne düşünürsek onun olucağı inanılır.dedi.Bende tamam o zaman bu gece saat 4'te burdayız dedim ve oda 'tamam dedi. tek ikimiz gidecektik çünkü 6 kişi çok ses olabilirdi. Saat 12 olunca kızlara biz bu gün beraber uyumak istiyoruz demiştik. Işıklar kapandı ben saati üçü 50 geçeye kurdum sonra büşra 'yla beraber uykuya daldık. Bir an kısık sesle kurduğumuz alarm çaldı ben büşra yı uyandırdım ve ikimiz koridorda yürümeye başladık. Açıkçası ben biraz tırsıyordum büşra nın da elleri titriyordu ,sonunda odaya gelmiştik kapıyı açıp içeriye girdik. Ben aklımdan annemi geçirmiştim ve hiçbir şey olmadı büşra 'da anne ve babasını geçirmişti ama o larda gelmedi.Artık ikimizde umudumuz kesmiştik ve odaya dönüp yataklarımıza yattık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YETİMHANE
Teen FictionBeyza'nın babası ölmüştür ve annesiyle bir başına kalmıştır. Yıllarca bıkmadan usanmadan ona bakan annesi, günleden bir gün onu bir mektupla terk etmiştir. Beyza bu olaydan sonra çok üzülmüştür. Komşusu Beyza'yı yetimhaneye bırakmıştır. ...