Uyandığımda bilmediğim bir evdeydim.ayrıca bilmediğim bir yataktaydım.hemen ayağa kalkıp kapıya doğru yöneldim .tahminim gibi kapı kilitliydi.Kimse varmııııı!!yaklaşık bir dakika sonra ayak sesleri gelmeye başladı .kalp atışlarımın hızlandığı sırada kapıdaki kilit sesiyle irkildim.kapıyı 50li yaşlarda siyah saçlı biri açtı.bana doğru biraz yaklaştıktan sonra bana;sana yemek getirdim dedi. Ve elindeki tepsiyi masaya bıraktı.;yaa ben neden burdayım söylesene!birde utanmadan gelmiş yemek getiriyorsun!;sakin anlatıcam eğer biraz daha bağırmaya devam edersen olucaklardan ben sorumlu değilim.;aaa ne olucak yoksa beni bir daha mı bayıltacaksın!;seni buraya getirmenin nedeni o sırada kapı açıldı ve 17yaşlarında sarı saçlı bir çocuk içeri girdi.; demek geldin mert sen burada otur bekle benim işim var.ya nereye gidiyorsun neden geldim buraya şöyle!mert;sakin sakin bunu yakında kendin öğrenirsin.sen söyle,hani öğrenicem ya zaten o zaman sen söyle!; İnan ki ben söyleyemem .mert;hadi şimdi yemeğini ye.tabikide yemicem ,kim bilir bunun içinde ne var .mert;yemessen yeme çok ta umrumda.başımda neden bekliyorsun ?odadan çık bari.mert; patronumun ne dediğini duydun ,burada beklemem lazım,yoksa bende meraklı değilim bir genç kızın başında nöbet tutmaya.
Bir an önce uyanıp şu kabustan kurtulmak istiyordum.bir yandan annem bir yandan burada olmam tam bir felaketti.başımı yastığa yasladım bir an aklıma bir şey gelmişti.Annem hep anlatırdı babamla anılarını ama birisinden çok etkilenmiştim.Bir gün annemin okul çantasından bir not çıkmış.notta;okulun bahçesindeki erik ağacına gelmesini söylemiş babam ve annemde hemen gitmiş.Erik ağacının gövdesinde kazınmış bir halde "Takvimin en Güzel Yaprağıydı Seni Tanıdığım Gün yazılıymış.bunu düşünürken gözlerimden bir damla yaş akmıştı.bunları düşüne düşüne uykuya daldım.YORUMLARINI BEKLİYORUM♥️♥️♥️♥️VOTE ATMAYI UNUTMAYIN!!!EĞER 7.BÖLÜMÜN GELMESİNİ İSTİYORSANIZ YORUMDA BELİRTEBİLİRSİNİZ♥️❤️❣️♥️
TAKİPTE KALIN OKURLARIMMMM😍😍♥️♥️♥️♥️💌♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YETİMHANE
Teen FictionBeyza'nın babası ölmüştür ve annesiyle bir başına kalmıştır. Yıllarca bıkmadan usanmadan ona bakan annesi, günleden bir gün onu bir mektupla terk etmiştir. Beyza bu olaydan sonra çok üzülmüştür. Komşusu Beyza'yı yetimhaneye bırakmıştır. ...