Öyle bişeydirki aşk beraberken cennet ayrıliinca cehenneme döner hayatın.Mesela beraberken buluşursun öpüp sarılırsın elini tutarsın gözlerine bakarsın huzur bulursun.Onunla fotoğraf çekilmeler sosyal medyada paylaşmalar o kadar güzel gelirki sana zamanın nasıl geçtiğini nasıl aşık olduğunu bir türlü anlamazsın.Zaman öyle bir geçerki günler aylar belkide seneler geçer birlikte ama tek bir şey bunca zamanı alır siler.Geriye sadece fotoğraflar anılar söylenenler kalır.Birlikte yürüdüğünüz sokaklar bile senin mezarın olur birden nefret edersin sokaklardan gittiğiniz yerlerden herşey senin mezarın olur ve cehenneme gidiyormuş gibi yanar canın bir umuttur dersin barışmak için çabalarsın ama karşı taraf seni gerçekten bitirmiştir ya bu acını ikiye üçe katlar.Hayat sana ders vermeye ama acı çektirerek ders vermeye başlar vücuduna façalar atarsın alkol icersin sigaraya başlarsın kısacası kardeşim hayatının içine edersin.Karşı taraf kendine yeni sevgili bulur onunla gezer senle kurduğu hayalleri onlada kurar ama sen o mutlu yasarken acılar icinde kıvrılırsın sonu ise yaralı bir kalp zarar verilmiş bir vücut ve mutlu bir karşı tarafla biter...
Hakan Altun'un dediği gibi:Yaralı bir aşkın öyküsü bu yarası derin büyük sancısı