Podlasie, Podlaskie

52 6 4
                                    

Podlasie, Podlasie ach te cudowne Podlasie cóż to za przepiękny naród, ach jaki naród można już spokojnie uznać,że to kontynent.
Kontynent znajdujący się nieopodal kontynentu Podlaskiego to Ameryka Północna. Może teraz opowiem wam historię Podlasia. Zaczęło się od tego,że Podlasie przestało mieścić się w Polsce i w Niemczech czy Sosnowcu więc Polska, Niemcy i Sosnowiec zaczęli mieścić się w Podlasiu. Niestety Podlasie nie zdołała dobić się do Śląska, Dolnego Śląska czy do województwa Łódzkiego tego czasu stolicą Polski był Śląsk. Wracając stolicą Podlasia jest podlasianinowiec ,ale nie zwykły nie jakiś tam pospolity,ale szlachetny na którym rosną czerwone cebule czy niebieskie agresty. (Bo na zwykłym rośnie normalna cebula i normalny agrest) Zapytacie więc teraz co się stało,że Podlasie zostało kontynentem samym w sobie. Pewnego dnia pięciu Podlasianinów wyjechało swoim czerwonym polonezem na wycieczkę do Ameryki Północnej w której posługiwali się swoim językiem narodowym co bardzo nie spodobało się Amerykanom, ponieważ Amerykanie twierdzili,że Podlasianin lengłicz splif to nie język a gwara. Podlasianinowie odpowiedzieli krótko i zdecydowanie wyjebał dziurę w Ameryce na 379 369 km² i zaczęli się tam osiedlać po krótkim czasie rozwijać co było nie lada sukcesem dla tych nieudaczników. Pierwszym ważnym krokiem dla Podlasianinów było wybranie wodza którym był pierwszy człowiek odwiedzającym oczywiście z visa-ą nasz cudowny kontynent. Pierwszym wodzem Podlasianinów był Tomasz Karolak. W sumie nie mówiłem wam jeszcze co jest takiego zajebistego w Podlasiu niewątpliwie hymn Podlasia to czysta poezja napisał go Luis Fonsi i Słoń. (Gość co wymyślił despacito i taki o raper) Dzięki temu można do dziś usłyszeć "Smoguniema"
Tytuł nawiązuje do wyjebania Krakowa z Podlasia.


-----------------------------
Reszta historii Podlasia pojawi się być może jutro pozdrowienia dla FTA567,

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 27, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Podlasie Historia PrawdziwaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz