Παρτ2

14 3 2
                                    

1)Τα κοριτσια μας μαλωσαν με κάτι αγόρια 😞
2)δεν θα χουνε καλά ξεμπερδέματα😧
3)πανε να δούμεεεε
_____________________________________
Emily POV

Πήγαμε έξω και τους είδαμε... Μας κοίτουσαν έτοιμη να μας πνίξουν 😅... Ουπςςς... Ε τι να κάνουμε..

Ειρθε ο παπάς και άρχιζε να λέει τα δικά του... Μετα από 5λ μπλα μπλα τελείωσε και ειρθε ο διευθυντής.

Διευθυντής:"γειά σας παιδιά, χερομαι που σας βλέπω, θα θελα να σας πω να έχετε μια καλή χρονιά σε αυτό το σχολείο, να τα πάτε καλά με όλους και εσεις η μεγάλοι να προσέχετε την 1 λυκείου.

Γυρνάμε τα κεφάλια μας και πετάχτηκε αυτός που μίσησα.

Justin:" φυσικά κύριε!" είπε και γύρισε αυτός κ η φίλη του και μας κοίταξαν.

Ωχχχχ.. Γαμω το σχολείο μου μέσα... Δεν φτάνει αυτό.. Θα γίνει και ο τάφος μας εδώ..

Μετά από το μπλα μπλα του διευθυντή μας έδειξαν τους δασκάλους... Είχε και καλούς.

Μετά άρχιζαν να λένε ονόματα για την τάξη Α1.δεν ήμουν και καμιά από της κοπελιές μου.. Μετά έλεγαν για Α2.

Διεύθυντης:"lucy πέρασε"

Γύρισε η lucy μας αγκάλιασε και πήγε στην τάξη της.

Ωχχχ.. Τώρα έχω ανχος.

Τώρα λένε για Α3.

Διευθυντής:"chloe πέρασε"

Αγκαλιά και πήγε

Ε και για να μην σας πω και όλλα εγώ πήγα Α5, η Mia πήγε Α6 η Emma πηγε Α4... Είμαστε σε διαφορετικές τάξης.. Σκάτα.

Μπήκε η κάθε μία στην τάξη.

Μπήκα και βρήκα αδια θέση... Έκατσα κοντά στο παράθυρο για να περνώ αέρα και να βλέπω και έξω.

Μαζεύτηκαν στην τελική και ειρθε ένα αγόρι και έκατσε μαζί μου.

Mike:"με λένε Mike" και μου έδωσε το χέρι

Emily:" με λένε emily" του έδωσα το χέρι και χαμογέλασα.

Μπήκε μια δασκάλα και άρχιζε να μας λέει το όνομα της.

Τζωγιτα:"γειά σας παιδιά, με λένε τζωγιτα και θα σας κάνω έκθεση.

Άρχιζε να μας ρωτάει τα ονόματα μας.

Τζωγιτα:" εσύ κοπέλα μου? "
Emily:" με λένε emily"
Τζωγιτα:"ωραίο όνομα"
Emily:"ευχαριστώ κυρία"

Μου χαμογέλασε και άρχιζε να γράφει στο πίνακα πόσα τετραφια θα πάρουμε κλπ... Απορώ πως πάνε η άλλες.

WHY...i met youМесто, где живут истории. Откройте их для себя