《Як п'яна Галька смерть вбила》

299 26 3
                                    

ТЕЛЕ-ШОУ
"ПІЗДАТА ГАЛЬКА"
Похмурий ранок, Гальку розбудила сира погода через, яку у неї піднялася температура під сорок. Цвет настроения ни синий ни розовой. Ви ж спитаєте де опять наша Галька опинилася? Но хочу вам нагадати, що вона ше й досі находилась в країні мертвих. Но була вона в якомусь лісі, вона хз, як там опинилася. Шо ж будемо робити Галько ? - запитало, в неї сьоме причуствіє.
І вона ви неповірите почала думати. Канєшно вже смеркалося і не було видно дороги . Галька короче включила режим інтуїції і почала йти туда куда її серце зове . Вона йшла і йшла, і зайшла в якийсь тунель. Тунель був короткий. З нього вона вийшла на цвинтар ( цвинтар ето тєма). Бродила вона там, й бродила і почула вона там, якийсь зов. Галька закричала- ПІІІІІІІІІІІЗЗДЄЄЄЄЄЄЄЄЄЄЄЄЄЄЦ
ЙОБАНИИЙ!!! Вона обертається і бачить Смерть . О боже, шо робити, шо то таке. О ні!

Сметь :
Ну шо Галько ти натворила куча дєрьма за своє перебування в країні мертвих. І я буду змушений тебе вбити(можливо я її і затрахаю- пошепки) - сказало грубим, сердитим голосом Смерть. Я замітило, що Галька була дуже знервована і сердита. Мабуть це через те ,що вона помре. В моєму опиті таке вперше. Обично всі умаляють мене вбити їх пошвидче. Мабуть це через те, що вони опинилися в єбаній країні мертвих.

Галька:
Короче блять я коли взріла ту смерть то я чуть не здохла зо сміху. Воно таке угарне бляяяяяяя- сказала Галька угарним, орним, лахальним голосом. Ну бля то логічно, шо в країні мертвих має бути смерть. Но якого хуя я була на лезбі паті?
Я ше молода вмирати не збираюся. Я ше до Люби маю на каву зайти.
Ну і вот Смерть там, щось попизділа я її ну тіпаа не слухала.
Бо мені поєбать на мнєніє інших і на мої проблеми. Я ахуїла коли побачила що воно виймає вібрАтор . Там ще була така кнопочка воно нажало на ту кнопочку і з вібратора вилізли шипи, дриль, сокира, ножі, порвані гондони, вакуумні бомби, фосфорні бомби, кассетні бомби, кулемйот MG-42, Пістолет Стечкина (АПС), Desert Eagle, Walther PP / PPK , FN Five - seveN з Бельгії, TT (Тульський Токарєв), CZ-75/85 , Heckler & Koch USP, Beretta 92 ,Colt M191, Glock 17 і стрінги . Короче говоря я ахуїла.

Смерть:
Я витягло вібратор його назва FP-traxx 27.bts-BDSM нова оновлена версія, шоб ви понімали. У мене є багато приборів для вбивства. Можна сказати, шо я даже вбивця якого, ніколи не посадять, як українських депутатів , які накрали мільйони. Убиваю короче разними способами но Галька особеная і для неї я вирішив взяти новенький FP-traxx 27.Bts-BDSM.

Галька:
Коли я взріла той FP-traxx 27.Bts-BDSM то я ахуїла конкретно. Воно хотіло розфігачити мені влагаліще. Я це так просто не могла лишити тому я дістала tyrbofucker-60s'pro і начала погрожувати. Ну а шо мені лишалось робить?
Я почала махати моєю зброєю Смерті перед очима і воно ахуїло. Потім я обернула Смерть нагнула і запхала tyrbofucker-60s'pro в анал. Смерть вмерло з оргазмом.

P.s.
Галька виграла і вбила смерть. FP-traxx 27.bts-BDSM Галька продала за 1 000 000 000 000 1 доларів і купила собі шмот в мас-маркетах, а ше наняла Емму Робертс для БДСМ удовольствія.

Короче народ Галька має доволі насичене яскравими подіями життя. Давайте поставимо 👉🌟 і надехнемо Гальку на нові пригоди. А продовження обов'язково буде. 💘💘💘💘💘💘
⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Apr 15, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

"П'яна Галька в країні мертвих"Where stories live. Discover now