Yaz tatilinden yeni çıkmıştık ve bugün okulun ilk günüydü. Okulu seviyorum ve birçok dersimde iyi bu yüzden çok sıkıntı çekmiyorum neyse sabah oldu ve alarmım çaldı günlük işlerimi yaptım aşağı indiğimde annem kahvaltı hazırlamıştı.
Ya/(Yn'in annesi):kızım gel kahvaltı yaptım.
Yn:oo anne döktürmüşsün.
-Ya *güler*
-Yazar ağzından-
YN yemeğini yedi ve okula geldi içeri geldiğinde biryer bulup oturdu.
Suga=kalk burası benim yerim
Yn=ama ilk ben oturmuş-
Suga=kalk dedim!
Yn=peki
-YN'in ağzından-
Her zaman böyle davranması artık canımı sıkıyordu utanmıştım ve bir an önce iseul'ün gelmesini bekliyodum dalmışken İseul geldi.
İseul=Yn hanım özledim seni noldu pek bi keyifsizsin yine suga mı?
Yn=sence:/
İseul=boşver hadi okulun ilk günü düzelt şu suratını gül bakiyim.
*Yn ve iseul sırıtır*
*hoca gelir*
Çocuklar sınıfınımıza yeni bir kız geldi adı Da eun kendini tanıt Eun.
DE=Merhaba ben Da eun okulumdan buraya transfer oldum umarım iyi anlaşırız.
Hoca=tamam biryere otur bakalım Da Eun
-YN ağzından-
suga kıza büyülenmiş gibi bakıyordu kızı daha tanımadan sinir olmuştum. Bunları düşünürken hoca biryere geç sesi inanamıyorum sadece Suga'nın yanı boş ve Da eun da oraya geçti.
İseul=piştte Yn noldu daldın?
Yn=görmüyor musun *suga ile Eun'u kafasıyla gösterir*
İseul=of Yn nolmuş yani sadece yanına oturdu niye böylesin?
Yn=İseul hiçbiriniz beni anlamıyor,suga beni umursamıyor,bana salakmışım gibi davranıyor bıktım eve gidicem ben.
İseul=şuan dersteyiz tenefüste müdürden izin alırsın.
YN=tamam
*tenefüs*
Yn=hocam ben biraz hastayım lütfen bu seferlik eve gitmeme izin verin nolur.
Müdür=iyi bakalım birdaha izin vermem haberin olsun çıkabilirsin.
Yn=çok teşekkür ederim *odadan çıkar*
İseul=gidiyor musun?
YN=evet yarın görüşürüz bay bay
İseul=görüşürüz akşam uğrarım yanına ❥
Yn=tamam ღ
-Yn ağzından-
Eve gidiyordum ki yağmur yağmaya başladı ve birden başım döndü ne oldu bilmiyorum ama gözlerim karardı ve bayıldım bir süre sonra biri geldi ve beni kucağına aldı kim olduğunu göremiyordum yüzünde maske vardı beni kucağına almış ilerliyordu....
Yb yakında gelicek hikayelerimi beğenip beğenmediğinizi söyler misiniz? bir de yanlışım varsa söylemekten çekinmeyin sizleri seviyorumm💕
YOU ARE READING
Bad boy Suga~
FanficWattpad'e yeni başladım ve bu benim ilk hikayem olucak yeni olduğum için hatalarım olabilir uyarırsanız sevinirim en güzel şekilde yazmaya çalışıcam💜