yapraktan.
Sabah olmuştu bende kalktım elimi yüzümü yıkadım ve aşağı indim herkes salonda idi ama bir dakika yüzleri asıktı. "Noldu size"? Dedim oturma odasına ilerlerken " anne? Baba? Gel kızım"dedi babam eliyle koltuğu gösterip bende oturdum ali bana bakıyordu"ali abi"? Neden konuşmuyor sun? Sinan? Gökhan abi? Dedim gözlerimi gezdirerek neden hiçbir birisi konuşmuyor bu beni korkuttu biraz. "Ya konuşsanıza" dedim sesimi hafif yükseltip "kızım biz gidiyoruz ve sende gidiyor sun" dedi babam oldukça düz sesiyle"nereye gidiyor sunuz nereye gidiyorum"diye cevap verdim merakla.. "Güzelim hadi benim okul işi vardı ingiltere'de" demişti ali abim bende"evet "dedim oda ellerini birleştirip" okumaya gidiyorum"ne!" gerçekten mi?" dedim mutlu sesle"ama kabul etmemiştin" diyip koltuktan kalktım ve ali'nin yanına oturdum"kabul etmemiştim çünkü sizi yanlız bırakmak istemiyordum " şimdi ne değişti "diyiverdim babama dönerek." şöyle babuş ilgiltereye" diyip duraksadı oğuz ve sonra bağırdı " bizde gidiyoruz!!!!" dedi mutlulukla ben ise şaşkınlıkla anneme döndüm"ben nereye gidiyorum? Sizinle geliyorum dimi anne? "Bak kızım seni getiremeyiz çok isterdik ama olmaz o yüzden ali abin, oğuz Sinan, gökhan, annen ve ben gidiyoruz sen ise izmire gidiyor sun akrabamızın yanına" dedi babam benim gözlerim kocaman açıldı " hayır ben abilerimden ve kardeşlerimden ayrılmam"dedim Aliye sarılıp "sadece 1 sene kızım abin için" baba tanımıyorum ben onları aynur teyzeyi az çok tanıyorum ama" kızım lütfen "demişti annem benim ise gözlerim doldu bir şey demeden odama çıktım koşar adımlar ile " ben dedim size hemen pat diye söylenir mi" gökhan oğuz un kafasına vurur"üzüldü kız ona bu üzüntüyü nasıl yaşattık ya" ali ellerinı saçına geçirir " üzülme oğlum hadi hazırlanın yarın yola çıkacağız "hayır!
Yapraktan.
Bizimkilerin dedikleri beynimde yankılandı ve tekrar solana geri dönüp " hayır"! Diye bağırdım " hayır anne lütven gitmeyin" kızım ağlama"dedi babam "yapma be yaprak" demişti Sinan bana sarılarak "gitmeyin" dedim sessiz şekilde "mecburuz" dedi gokhan " neye? Neye ya neye neye? "Sakin annecim " sakin olamıyorum anne" diyip tekrar sinana sarıldım beraber yukarı çıktık hadi yaprak topla çantanı " sinan, gitmeyin" yaprak bizide üzüyor sun hadi" zorla elime çantamı alıp kıyafetleri koymaya başladım sonra yüzümde bir gülümseme oldu Sinan bunu fark etti tabi "hayırdır sen bir neşe yaptın? " kurtuluyorum ya sizden ondandır" diyip hevesli hevesli çantamı topladım ve saçımı savurup tuvalete indim sinanda aşağı indi ali söze atlar "noldu ağlıyor mu? " yok ya sırıtıp duruyor" nasıl"diye cevap verir ali"bilmem ikizler burcuna döndü kız"der Sinan koltuğu oturup
Akşam yemek.
O:kızım sen üzgün müsün hala?
Y:yok anne, biraz fazla abartı yaptım sanırım.
T:aferin kızım bizi kırmadıgın için
Y:yok babacım ne demek abim eğer okuyacaksa buna engel olmam.
S:kimin kardeşi be!
G:benim!
yapraktan.
Yaptığım şeyin abartı olduğunu kabul ettim onları daha fazla üzmek istemedim yarın gideceğim inşallah onlarsız 1 sene nefes alabilirim.sonra uykumun geldiğini anlayıp"benim uykum var yatacağım"diyip masadan tabağı alıp tezhaga bıraktım ve odama çıkıp uyudum.
SABAH.
Y:kendinize iyi bakın ali abi.
A:sende canım. Görüşürüz.
Annem babam kardeşlerim hepsi gitmişti koca evde şiimdi tek başıma? Birazdan benim de uçağım kalkar diye düşündüm ve evden çıkıp taksiye bindim havalanın gelince uçağa bindim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
emanet kız.
Contoyurt dışına giden aile kızını akrabasına bırakır, fakat evin oğlu ona nasıl davranacak ?