T/N szemszögMiután Jungkook "megmentett" nem tudtam levakarni magamról nem mintha zavart volna csak mivel lány vagyok vannak rossz napjaim is amikor egy kicsit goromba leszek. Pont ilyen napom van.
Mivel a srác elég közel lakik hozzám, ezért rendszerint együtt megyünk a suliba. Emiatt nagyon jó barátok lettünk. Szabad időnkbe is elmegyünk sétálni de ez a fiú mindig meg tud lepni. Tegnap pl egy csodás parkba vitt. Komolyan mondom már jobban ismeri a várost mint én aki egész életét itt töltötte le.
-Szia T/N!- nyomott egy a számhoz elég közeli csókot
-Szia Kooki! Hogy vagy?
Kooki... Hát igen elkezdtük becézgetni egymást, őt nem érdekelte kinek mi a véleménye erről és engem kincsemnek meg virágomnak nevezett el.
Lassan ballagtunk a sulihoz és arra lettem figyelmes, hogy megfogta a kezemet ami egy csöpett zavart mert féltem a suli sarokban álló nőtől (suli ribancától) mivel eléggé nagy a körme.
Addig tanakodtam, hogy már is az iskola kapujában álltunk. Jungkook megint nyomott egy félre sikerült puszit és bementünk. Sajnos elváltak útjaink. Minden szünetben szoktunk beszélni.Mikor kicsöngettek mentem volna Kookihoz de valaki erősen a falnak lökött és megfogta a nyakam.
-Nem meg mondtam neked, hogy ha még eggyszer hozzáérsz a pasimhoz kinyírlak!?
-Úgy látom nem sikerült neked se felfogni, hogy NEM VAGYOK A PASID!! - és jött is a felmentő seregem - Most azonnal engedd el!
-Nem amíg nem vagy az enyém!!
Ekkor Jungkook odajött hozzánk leszedte rólam a lány kezét és megtörtént az ami a filmekben is szokott lenni. MegcsókolT. Mélyen és hosszasan csókolt bejutást kért amit persze bármikor megadtam volna neki.
A csaj szégyenében elfutott mi pefig levegő hiány miatt megszakítottuk ezt a gyönyörű pillanatot. Ott lihegtünk mi ketten egy üres teremben. Szerencsére mire becsöngettek már ott ültünk a kényelmetlen székeken. Kooki mellettem ült. Megint arra leszek figyelmes, hogy végig simít a combomon. Mint egy jólnevelt ovodás jegyzeteltem tovább. De amikor már ott volt fennt haragos pillantást vetettem rá és abba hagyta. Láttam az arcán a szomorúságot ezért amikor a tanár hátra fordult nyomtam egy puszit a szájára. Rögvest jókedve lett.
Órák után
Sajnos egyedül battyogtam haza mivel Kookinak még órája volt.
Éreztem ahogy megrezdül a telóm miszerint üzenetem jött.BunnyBoy🐰
Szia T/N nagyon hiányzol😭LittleBunnyGirl🐰
Szia nekem is hiányzol de órán ne telózz!!BunnyBoy🐰
De szabad elfoglaltság van😝LittleBunnyGirl🐰
Akkor nem szóltamBunnyboy🐰
Nem akarsz majd áttjönni hozzám😏LittleBunnyGirl🐰
Ma nem jó megígértem a szüleimnek, hogy a napot velük töltöm😢Bunnyboy🐰
Kár pedig tesztelhettük volna az ágyam😭LittleBunnyGirl🐰
Kooki te hülye vagy 😂
Amúgy bemutatkozhatnál a szüleimnek csak szólok apa nehéz esetnek tűnhet de egyébként jófejBunnyboy🐰
Oks óra után találkozzunk😘LittleBunnyGirl🐰
Oks puszi😘
ESTÁS LEYENDO
BTS games [Befejezettlen/befejezett]
Historia CortaA cím mindent elárul!! Lesz benne: Mit tennél? Bts x reader Horoszkóp Bts reakciói Melyiket választod? Meg persze mindenféle hülyeség ami éppen jön.