Alig elkezdődött az iskola máris unom. Új osztály új emberek ugyan az a suli. A legrosszabb párosítás na mindegy is. Belépek az iskolába és meglátom az új osztály főnököm nem lenne vele gond de kőszívű. Oda sétálok a régi osztályomhoz és elkezdek velük beszélgetni de meghallom az új osztályfőnök rikácsoló hangját ,,- Lara Queen már az évnyitón akar egy beírást? Azonnal menjen oda az osztályhoz. - Nyugodjon meg tanárnő nincs világ vége nem kell visítania hallom én hisz nem vagyok süket. Megyek amint itt végeztem. - mi az hogy amint itt végzet mit képzel ki maga. hm? Indulás vagy már ma ki csapatom. -megyek-megyek csak ne kiabáljon már fáj a fejem. Szevasztok srácok majd beszélünk." Végül elindultam az új osztályomhoz. Volt pár ismerős de nem mondanám hogy túl sok. Voltak nagyképű picsák, és egoista barmok. De volt olyan is aki nem tűnt seggfejnek. Beálltam a sorba és elkezdődött a gagyi évnyitó ugyanaz volt mint ami tavaly blablabla kézfogás az igazgatóval és 3 osztályfőnöki. Az első osztályfőnökin bemutatkoztunk bár engem imádott osztály főnököm már ismert. Hamar elteltek az órák és mehettünk is haza. A suli előtt találkoztam a régi osztály társaim közül párral és rágyújtottunk gyorsan mert már nem bírtuk közben beszélgettem az egyik barátnőmmel.,, -milyen az új osztály? -szar, egy csomó sznob kis köcsög. -haha te mindig ezt mondod mindenkire nem csalódtam😄 - Dalma ez egy csomó kis takony csak felfognak idegesíteni ennek a nőszemélynek már most benyaltak páran de én nem fogok az tuti. -tudom nyugi van csak vicceltem ne húzd fel magad. Inkább ne is törődj velük hisz mi itt vagyunk. - igaz na de most lépek majd dumálunk még puszi sziasztok" Imádom Dalmát csak ahh annyira letud fárasztani. Haza érve ledobtam a cipőm felmentem a szobámba és át öltöztem gyorsan majd kimentem az erkélyre rá gyújtani. Hallottam ahogy csapódik az ajtó vagyis megjöttek a többiek gyorsan elnyomtam a cigit és be ugrottam az ágyamba majd hirtelen be nyitott anya.,, -Szia mi volt az évnyitón? - Sok sznob seggfej és a görcsös osztályfőnök. -Miért kell mindig így beszélned? Nem lehetne hogy egyszer csúnya szó nélkül mondj el egy mondatot és miért fekszel csak nehéz lenne csinálni valamit azonnal állj neki segíteni gyerünk! -Jolvan már repülök😒. -ne vágj nekem pofákat!-Rendben" Át mentem imádott ikertesóm Lars szobájába és el meséltem neki mindent aztán köszöntem huginak és lementem segíteni anyának. természetesen végig azt hallgattam hogy ideje észhez térnem meg hogy viselkedjek végre egy kicsit felnőttként de könyörgöm hagyjon már lógva. Este felmentem lezuhanyoztam kiosontam rá gyújtani aztán egy darabig még forgolódtam és nagy nehezen bealudtam.
BẠN ĐANG ĐỌC
Fájdalmas igazság
Teen FictionA lány fiatal és mindenki számára kezelhetetlen. A fiú mégis kordában tudja tartani és megtudja változtatni. Szerelem Árulás Fájdalom Harag Nézz bele és meglátod tetszik e.