KEYİFLİ OKUMALAR ...
Kafamda filler tepişiyordu sanki . gözlerimi zar zor açtım . bembeyaz bi tavan çıktı karşıma kafamı çevirdiğimde camın arka tarafında gözü yaşlı 7 kişi vardı . benim uyandığımı gördüklerinde hemen odaya girdiler .
ben
- neredeyim
elif
- hatanedesin
ben
- ne oldu bana
elif
- kriz geçirdin knk
ruveyda
- kızım safmısın neden birden söyluyosun
elif
- pardon
ruveyda
sevcan hoca çıkışını yaptırdı .
ben
- tamam
hemn kalkıp üzerimi giyindim odadan çıktık . taksiye binip yurda döndük ben yorgun olduğum için odaya gecip uzandım . saate baktıgımda 12. 02 idi bugün saat 3 te münazara başlayacaktı .
melek
- ahsen münazaraya girebilecekmisin
ben
-evet girebilirim iyiyim ben .}
melek
-peki .]
bu zaman arasında konuya odaklandık . çalıştık çabaladık inşallahda kazanırız . şuan saat 2. 28 idi . birazdan karşı okul gelirdi . ruveyda bizlere kısa bılgı verdı
- karşı okulun adı izmir alsancak erkek yurt lisesidir . münazaraya katılacak kişiler ise ARIN KIŞOĞLU , KUTAY SARIKAYA , VE ARAS DENİZDİR . bu kişiler arasında şu kişilerle karşı karşıya geleceksiniz sude - arın , ahsen - aras , ruveyda - hakan . konu bildiğiniz gibi 'dünyada sevgi denilen bir şey varmı yokmu 'bu konu üzerine münazara yapılacak . biz 'var ' onlar ise 'yok ' taraftarındalar . 15 dk sonra burada olurlar. her zamankı gibi göz teması kurmamaya çalışıyoruz. benim aktarabileceğim bu kadar . başarılar diliyorum .
ve ruveydanın dediği gibide oldu . okul bahçesine 2 tane servis girdi 1. servisin kapısı açıldı . bildiğime göre müdür mevlüt hoca , yardımcısı ise yakup hoca servisten indiler arkalarından ise geniş omuzlu , saçı sola doğru yatık , kısa kollu tişort , altında ise siyah bir şort vardı arkasından ise aynı şekil 2 tane çoçuk inip yakup hocanın yanına geldiler . zaten sonrada servisten geriye kalan öğrenciler indi sevcan hoca ile seyhan hoca karşı tarafla selamlaştıktan sonra bizi yanına çagırdı . ruveyda , sude ve ben sevcan hocanın yanına gittik sevcan hoca söze başladı .
- kızlar bu [ servisten ilk inen çocuk ] aras , bu [ arkasından inen çocuk ] arın , bu ise [ en son inen çocuk ] kutay . bu kişiler ile yarışacaksınız .yakup hoca
- merhaba kızlar
diyip selamlaşmak için elini uzatınca başımla selam verdim kızlarda aynı şekilde yapınca yakup hoca anlayışla elini indirdi . bildiğim kadarıyla kutay her yıl katılırmış .
ben
- hocam biz odaya gidip hazırlansak
seyhan hoca
- tamam ama hızlı olun kızlar
ben
- peki hocam .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanatsız
General FictionAHSEN - çılgın, kitap delisi , üşengeç , çikolata delisi BUSRA - tripçi, hiçbirşeyi umursamaz RUVEYDA - akıllı , çikolata d. , üşengeç SUDE - kitap d. , üşengez , tatlı MELEK- çılgın , açık sözlü , azıcık sinirli ELIF - deli , üşengez , azıc...