4. Bölüm

28 6 2
                                    

- MERVE-

Hastaneden çıkalıtam 1 hafta olmuştu . ahsenin ağrıları kesilmişti . kızların ağlamaları durmuştu . şimdide oturmuş kitap okuyorduk . 

büşra : 

- aff canım sıkıldı tam 2 saattir kitap okuyoruz . kalkın bu gece kaçalım . 

ruveyda :

- ya abi oturun oturduğunuz yerde . 

ben :

- af nereye gidicez ya uyuyalım işte 

ahsen :

-gidelim canım sıkıldı 1 haftadır yataktayım 

şimdi şöyleki bir gün ahsenin canı sıkılmıştı ve kaçma fikrini öne sürdü . bizde macera olsun diye kaçtık ama çok eğlendik gece yarısıda yurda geri dönmüştük ve o günden bu güne çok kaçtık . 

ruveyda :

- tamam o zamn ama sessiz olucaz yurdun karşısındaki ağacın orada olun . hemen hazırlanın . 

herkes onaylayıp çantalarımızı hazırlamaya başladık 

- SİBEL - 

Çantamı hazırlayıp beklemeye başladım . ruveyda konuşmaya başladı . 

- eger herkes hazırsa ilk ben çıkıyorum 

dedi ve kapıdan çıktı . sırasıyla büşra , elif , ahsen , sude , melek , merve çıktılar . bende yavaş yavaş çıkmaya başladım . nihayet bahçeye çıktığımda rahat bi nefes aldım hemen ağacın yanına gittim ama kızlar yoktu . acaba diğer sokaktaki ağacımı söyledi diye bir an  düşümdüm ve oraya doğru yürümeye başladım . tam duvarı dönecektimki duvar gibi bi nesneye çarptım 

- ahh.. 

geri çekildiğimde karşımda - sokak lambasın ışığyla yüzü aydınlanan - arda vardı . 

kaşlarını çatıp bana bakmaya başladı . 

arda ; herry poter gözlüklü , uzun boylu , zeki ve bütün kızları kendine hayran eden - ben hariç - bir erkektir . 

arda :

- senin burada ne işin var ?

- sanane be mal ! asıl senin ne işin var ?

- sanane 

- of neyse ya biz bugün yurttan kaçtık kızlarla . peki sen ? 

- bizde kaçtık 

- neyse tamam benim acelem var görüşmemek üzre 

- görüşmemek üzre 

hemen arkamı döndğüm gibi koşmaya başladım . kızları gördüğümde hemn yanlarına doğru koştum . 

- siz neredesiniz ya ? 

melek : 

 - kızım az kalsın ayşenur hocaya yakalanıyorduk . neyseki atlattık hadi gidelim artık . 

otobüs durağına doğru yürümeye başladık . 

büşra : 

 - kızlar bornovada yeni açılmış çok güzel bir kafe var canlı müzik yapıyorlar . 

hepimiz onaylayınca otobüse binip bornovaya gittik . 

***

Geldiğimizde çok güzel loş bir ortam vardı . müzik ağır ağır çalıyordubi masaya oturup siparişleri verdik . sahneye biri çıkıp konuşmaya başladı . 

KanatsızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin