Ertesi gün kahvaltımı ettikten sonra yeni arkadaşımı görmek için dışarı çıktım. Peri olup olmadığını öğrenmem için onu daha yakından tanımam gerekiyordu. Bana telefonunu vermişti. Onu aradım.
-Merhaba Nilperi bugün dışarıya çıkmaya ne dersin?
-Harika bir fikir! Bir kafe biliyorum. Oraya gidebiliriz.
Dedi ve adresi verdikten sonra telefonu kapattı. Hemen oraya gittim. Güzel bir yerdi. Şu ana kadar nasıl fark edemedim bilmiyorum. Bir masaya oturdum ve Nilperi'yi beklemeye başladım. 10 dakika sonra masadaydı.
-Merhaba Amber. Bir şey mi söyleyecektin?
-Hayır. Arkadaş olduğumuzu düşündüm ve birlikte sohbet ederiz dedim. Birbirimizi daha yakından tanımak için.
-İyi fikir. Ee, anlat bakalım kendini.
İkimizde birbirimizden uzun uzun bahsettik. Çok eğlenceli bir kızmış! 2 saat sonra eve döndüm ve onun peri olup olmadığını öğrenmek için hiç bir soru sormadığımı fark ettim. Her neyse, eninde sonunda öğreneceğim.
***1 ay sonra***
Nilperi arıyor.
-Alo? Nilperi bir şey mi oldu?
-Hayır. Belki bugün bize gelirsin. Sohbet ederiz eğleniriz ne dersin?
-Harika olur. Yarım saate ordayım.
Artık Nilperiyle çok iyi kankalar olmuştuk. Sanki birbirimizi yıllardır tanıyorduk. Sanırım ona "peri olayından" bahsetme zamanı gelmişti.
25 dakika sonra Nilperi'lerdeydim. Birbirimize oje sürdük ve saçımızı yaptık. Ben kendimi yabancı olarak tanıttığım için o da biraz buralardan bahsetti. Ve sonunda o soruyu sordum:
-Sen peri misin?
-Ne?
Büyük bir kahkaha attı ve ekledi:
- Ne alaka şimdi? Periler gerçek bile değildir.
-Sana bir şey açıklamalıyım. Aslında ben bir periyim ve-
Nilperi'nin kahkahası sözümü kesti. Devam ettim:
-Ben bir periyim ve diğer tüö perilerin yaşadığı ülkede büyük bir deprem olduğu için tüm periler ve benim ailem insanların dünyasına geçmek zorunda kaldık.
-Amber saçmalama.
Kanıtlamam gerekiyordu. Yoksa onun gözünde bir deli gibi gözükecektim. Hemen sihrim kalmamış olmasına rağmen yapabildiğim en küçük sihri yaptım ve karşımdaki kitabı havaya kaldırıp hareket ettirdim. Nilperi bana gözlerini dikip baktı. Ben de olsam ben de şaşırırdım.
-Umarım inanmışsındır. Ama kimseye söylemeyeceğine yemin et.
Tam cevap vermek için ağzını açmıştı ki birden BAYILDI! Ne yapacaktım şimdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Perinin Yaşamı #Wattys2016
FantasyMerhaba. Ben Amber. Ben sizin dünyanızda yaşıyorum. Evet, sizin dedim çünkü ben sizden farklıyım. Ben bir periyim. Kendi dünyamızda olan afetlerden dolayı orası yok oldu ve artık insanlarla birlikte yaşıyoruz. Tabi bu sırada çok fazla şey yaşıyoruz...