🤓🤓🤓
No to coś o mnie.
1. Nienawidzę swojego imienia. Wolę swoje drugie lub trzecie.
2. Jestem osobą praktykującą jednak z wiarą jest różnie.
3. Nie mieszkam z rodzicami biologicznymi od 8 lat, jednak moi chrześni to moi kochani mama i tata. Pozdrawiam😏😝
4. W tym roku będę już pełnoletnia.
5. Mam 5 rodzeństwa i wszyscy ode mnie starsi. Dwoje biologicznie ( brat i siostra ) i troje przyszywanych ( troje braci )
6. Jestem biseksualna.
7. Uczulenie na słońce i prawdopodobnie na smog.
8. Chodzę do technikum ekonomiczno-gastronomicznego o profilu technik żywienia i usług gastronomicznych.
9. W dzienniku mam numer 4 i zawsze mnie pierwszą biorą do odpowiedzi, a uczę się różnie, więc różnie to wypada.
10. Wracając do punktu trzeciego, moja mama nie żyje od dwóch lat, a tata żyje jednak nie może sprawować na de mną opieki.
11. Mam kotka który wabi się mruczek. Ale ja wołam na niego grubas.
12.W przyszłości chciałabym zrobić prawo jazdy i tatuaż ( taki chociaż malutki ).
13. Kocham jedzenie i nie potrafię z niego zrezygnować, więc wyglądam jak wyglądam. Ale zaczęłam ćwiczyć!😂
14. Nie maluje się. ( No, może czasem powieki i rzęsy)
15. Nie mam wielu przyjaciół, bo według mnie trzeba na to zasłużyć.
16. Teoretycznie nie mam chłopaka, ale w praktyce wyglada to inaczej.
17. Kocham muzykę. Gram na gitarze i keyboardzie ( to mniej ). Słucham różnej muzyki, ale ostatni tylko przemawiają do mnie lata 30 i mniej sławne zespoły. The Fruitcakes mają specjalne miejsce w moim serduszku😝
18. Kocham historię drugiej wojny światowej, ale to nie dlatego, że mieszkam w mieście w którym ta historia wybiła największe piętno w postaci NIEMIECKIEGO obozu kocentracyjnego Aushwitz- Birkenau. Nie, nie chodzimy tutaj w pasiakach itd. ( Tak, są takie pytania). I co dziwniejsze jestem antysemitką w jakimś niewielkim stopniu. "Kamienie na szaniec" to ostatnio moje życie, ale nie książka tylko film. Książkę muszę jeszcze przeczytać.
19. Mam dystans do siebie, ale na bardzo krótką metę. 🙈
20. Nie wiem czy to będzie w jakikolwiek sposób wam do życia potrzebne, ale oto moje media społecznościowe:
instagram: adziaa1011
memy_petardy
reusowagotzowa1110
snapchat: nopaynenogain29
twitter: realfake_watt
A jako taki smaczek powiem wam, że mój pierwszy crush to .... Janosik xd
Jak na razie to chyba tyle😝🙈
CZYTASZ
Fake snapchat/ZAKOŃCZONA
FanficFake snapchat z gwiazdami takimi jak: ·Harry Styles ·Liam Payne ·Louis Tomlinson ·Niall Horan ·Shawn Mendes ·Tomasz Ziętek ·Marcel Sabat Będą też wstawki z innymi celebrytami lub piłkarzami. Można także zamawiać poprzez komentarze czy wiadomość pryw...