Wanneer zijn we er ik begin moe te worden zegt Maya klagend. Ik snap het Maya maar we moeten door zeg ik. Kijk daar is de woestijn der verderf! roept Kiki blij. Ineens horen we een geluid. Horen jullie dat? vraagr John. Eeeh ik begin bang te worden zegt Kyron in paniek. Plotseling duikt er een vreemd wezen op uit de grond. Aaaaaaa roepen we. Wat is dat? zegt John die niet bang lijkt. Volgens mijn boek is het een woestijn worm! Zijn die gevaarlijk? vraagt Kyron verlamd van angst. Nou ja eigenlijk wel...Aaah! roept Maya laat me toch uitpraten zeg ik, dus waar was ik oh ja maar alleen als je bang bent dus doe alsof je niet bang bent. Adem in adem uit... zegt Jonas dat werkt. De worm kalmeert al zegt Kiki. Goed blijf doorgaan zeg ik. Na een tijdje is hij al gekalmeerd. Gelukt! zegt John blij. Ineens gebeurd er iets wat we niet hadden verwacht de worm was verdwenen en niet zomaar het leek wel of hij onzichtbaar was geworden! Dat is raar zegt Kyron. Ja maar laten we er gebruik van maken en er snel vandoor gaan zegt Jonas. Na een tijdje lopen zijn we erg moe. Ik ben bekaf! zegt Maya. John, zeg ik de kleineren beginnen moe te worden laten we rusten in die grot daar. Goed idee zegt John en we gingen richting de grot. Uiteindelijk slaapt iedereen behalve John en ik wij moeten namelijk oppassen dat we veilig zijn want wat nou als er weer zo'n beest komt?
De volgende ochtend worden we allemaal wakker gemaakt door een raar geluid.
Wat is dat? vraagt Kiki. Weet ik niet zegt Maya. Volgens mij is dat een zandstorm! roept Kyron in paniek. Natuurlijk waarom ook niet hè eerst gigantische wormen en nu zandstormen geweldig we missen alleen nog mummies! riep Jonas uit. In mijn boek staat dat er in de woestijn der verderf alleen magische zandstormen zijn zeg ik. Wat voor magie? vraagt John. Weet ik niet zeker, je hebt er meerdere, anders proberen we deze zeg ik. En wat is dat? Dat als je liefde in je hart hebt dat je dan er gewoon doorheen kunt lopen. Oké dat gaan we uittesten zegt Kyron we houden gewoon elkaars hand vast en denken aan leuke dingen. Daar gaan we drie..twee..een..Ik durf toch niet zegt Kyron maar dat was al te laat. Aaaaaaaaaaaaah! roept hij. Elisa het werkt niet we worden opgetild! Ben je iets vergeten te zeggen!? roept John. Nu je het zegt zeg ik. Ehm..dit is dus geen normale zandstorm ik denk dat deze zand draaikolk ons naar een andere wereld brengt. zegt ik met een lichte paniek in mijn stem. Wat! roept iedereen Elisa! Aaaaaaaaaaaaaaaah!!!
YOU ARE READING
Super 7 deel 2: De magische jo
FantasyHallo lieve lezers hier is een nieuw boek van Super 7 de vorige keer lazen jullie dat ze een crimineel hadden opgepakt en een nieuw lid kregen toen zijn ze alle zeven gevraagd om te werken bij de GOVMWEV ( Geheime Organisatie Voor Magische Wezens En...