Niet zo snel kinderen! zegt een schim wie ben jij kom tevoorschijn! roept John uitdagend. Zoals je wilt er komt een man tevoorschijn met littekens op zijn gezicht, een zwarte mantel en zwart haar dat naar achter is gekamt. John schrikt er zelf een beetje van. Nu heb je geen grote mond meer hè jochie? Wie bent u? vraagt Maya. Ik ben Kranomyr en ik kom hier voor het tweede en het eerste stuk van de magische jo. Dat had je gedacht! roept Jonas en hij pakte mijn electrostraal uit mijn tas en bestraalde Kranomyr. Au! Rotjoch! roept Kranomyr en hij duwd hem tegen de stenen muur met een rare straal die hij uit zijn handen schoot. Ik ren snel naar Jonas toe, Jonas is alles oké? vraag ik en ik voel de tranen branden in mijn ogen. J-ja zegt Jonas kreunend het gaat wel. Goed zo meester! Achter Kranomyr verscheen een kobold. Weer zo'n slaaf echt altijd hetzelfde zegt Kiki. Hou je mond! roept Kranomyr. Oké zegt hij nu is het uit met de pret hier geven dat stuk! Nooit zegt Maya en ze springt op zijn rug en daardoor valt de man op de grond. Goed zo Maya laat hem zien waartoe zelfs jij in staat bent zegt Kyron aanmoedigend. Was dat een belediging of compliment? vroeg Maya. De man ligt bewusteloos op de grond en de kobold is weggevlucht. Kom op jongens laten we gaan zegt John en we rennen met zijn allen de gang in. Die man was echt raar zou die iets te maken kunnen hebben met Evelien? vraag ik me af. Elisa, ik weet dat het belangrijk is maar dit toch ook ik bedoel er zitten zelfs schurken achter ons aan! zegt Jonas. Je hebt gelijk zeg ik en we lopen een zaal in en daar zien ze weer zo'n symbool alleen dan een sneeuwvlokje valt Kiki op. Je hebt gelijk zegt Kyron nadenkend. Au! roept Maya echt weer precies mij! klaagt ze terwijl ze over haar voet wrijft. Hé jongens ik ben tegen deze steen aangestoten met mijn teen en de steen is verschoven, en kijk er ligt een stempel in met een sneeuwvlokje erop! Goed zo Maya stop de stempel maar in het symbool zegt John. Maya stopt hem erin en je hoort een luid gekraak, er verschijnt een deur in een van ijs gemaakte muren. Als we door de deur zijn komen we in een besneeuwde grot en in het midden van de grot staat een kasteel. Het ijskasteel! roep ik daar woont Origos de winterwolf. Kom we gaan naar binnen zegt Jonas en hij loopt vastberaden door de poort. Hier gaan we dan denk ik.
YOU ARE READING
Super 7 deel 2: De magische jo
FantasyHallo lieve lezers hier is een nieuw boek van Super 7 de vorige keer lazen jullie dat ze een crimineel hadden opgepakt en een nieuw lid kregen toen zijn ze alle zeven gevraagd om te werken bij de GOVMWEV ( Geheime Organisatie Voor Magische Wezens En...