Google'ın Patronu Larry Page

629 16 0
                                    

Standford'a başladığı ilk gün kendisinden bir yıl önce aynı okula kabul edilen Sergey Brin'le tanıştı. Brin, ona okulu gezdirdi. Page, Stanford'da okulun ilk günü ortağı Sergey Brin'le tanışmasaydı belki bugün teknoloji devi Google olmayacak, Page de hayatının şansını yakalayamayacaktı. Tıpkı Page'de olduğu gibi patronların hayatında şansın önemi büyük. Türkiye'nin en önemli girişimcilerinden, Enka Şirketler Grubu Fahri Başkanı Şarık Tara'nın da iş hayatındaki "en büyük şansım" dediği olay üniversite son sınıfta kapısını çaldı.

"Son sınıfta hiç yapmayacağım bir şey yaptım ve bir hocayla münakaşa ettim. Bu nedenle de bir sömestr geç mezun oldum. İşte bu hayatımın en önemli şanslarından biri oldu" diyen Tara, bu sayede pek çok arkadaşının önüne geçerek Haydarpaşa'daki silo inşaatındaki işi kaptı. Gece vardiyası mühendisi olarak çalışmaya başlayan Tara, daha sonra eniştesiyle birlikte kendi inşaat şirketini kurdu. Ta-ra'nın iş hayatındaki ikinci büyük şansı ise Almanlar-dan gelen sürpriz iş teklifi oldu. Tara, bu sayede hiç aklında yokken şirketini yurtdışına açtı ve bugün 6 milyar dolarlık büyüklüğe ulaşan dev bir grup yarattı.

İSTE YİNE ORNEK ALİNACAK BİR HİKAYE DAHA...

SAGLİCAKLA KALİN CANLARİM♥♥❇❇

İLHAM VEREN BASARİ OYKULERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin