JiminKill
Niestety ale żyje
JiminKill
Nie odpisywałem bo byłem u kolegi i nie wziąłem telefonu z domu
Minowy w tym momencie spadł kamień z serca ulżyło mu gdy tylko zobaczył wiadomość wysłaną przez swojego zbawiciela wiadomość, myślał tylko że mogło zdarzyć się najgorsze że jego Król niebios właśnie zginął i to przez zemnie.nigdy w życiu bym sobie tego nie wybaczył jakby mój zbawca popełnił samobójstwo.Ale nadal chcę zachować zimną krew i udawać że nadal sjest wszystko w porządku i chce mu pomóc ale nie w sposób zabicia się ale w sposób bardziej spokojny jak i nie trochę psychologiczny.
MinxYoongi
Posłuchaj mnie martwiłem się o ciebie że naprawdę zrobiłeś sobie krzywdę i nie żyjesz, tak naprawdę to myślałem już o najgorszym i gdybyś zginą nie wybaczył bym sobie tego, mimo tego że się naprawdę krótko znamy.
Jimin był w szoku ktoś się o niego martwi, jak to jest w ogóle możliwe jak kto,ś się może martwić o takiego idiotę i paszteta jak ja. Park był pięknym chłopcem z gęstymi błyszczącymi włosami, brązowymi prawie czarnymi oczami,małym wąskim nosku o którym każdy mógł sobie pomarzyć, oraz pełne namiętności usteczka.Pan życia Mina miał piękną sylwetkę o którą każda modelka chciała by mieć,tylko był jeden problem Park miał niemałą anoreksje był wychudzony . Było widać mu znacznie żebra sam uważał się gruby bo matka parka jak i ojciec wmawiali mu że jest za gruby by pracować w branży modelarskiej. Rodzina Parka Była znana na całym świecie, Ojciec był znanym Modelem jak i matka. Marzeniem Parka było zawsze wyjść na wybieg, niestety to się mu nigdy nie udało. Jak mieszkał ze swoją rodziną był Regularnie i wielokrotnie bity i gwałconych po nocach przez swojego ojca. Matka niczego nie zauważała, BO zawsze kiedy to się działo matki Parka nie było w domu. Jimin mówił wszystko matce ale ona mu nie wierzyła nadal działo się przez 5 lat. Przez pięć lat był wielokrotny bity i gwałcony przez swojego ojca. kiedy był pełnoletni poszedł do pracy,odkładał oraz zbierał swoje pieniądze na jakieś byle jakie mieszkanie byle by daleko od swojego rodzinnego domu. Kiedy park się wyprowadził nie podał nikomu swojego adresu zamieszkania.Niestety te wszystkie nieprzyjemnie przeżycia zachowały się w pamięci Parka na bardzo długo.
CZEŚĆ MOJE BIAŁE SŁONECZKA
JAK LECI WAM ŻYCIE? :)
UDAJE MI SIĘ PISAĆ KSIĄŻKI REGULARNIE
DAJCIE ZNAĆ CZY WAM SIĘ PODOBAŁO
DZIĘKUJE BARDZO DWÓM OSOBĄ ZA ZROBIENIE I PODESŁANIE MI OKŁADKI TO DEJ JAKŻE KSIĄZKI <3
MIŁEGO DNIA/POPOŁUDNIA/NOCY
CZYTASZ
Przepraszam Że Żyje † || M.Y + P.J †
أدب المراهقينJimin poszukuje pomocy w internecie na popełnienie samobójstwa † Czy Jiminowi się uda? a może po miedzy nimi zakwitnie coś więcej?