Pa liceu!

40 1 0
                                    

M-am trezit eu frumușel și mi-am făcut un dus, am mâncat , și m-am dus la liceu.

~După toată ceremonia~

S-A TERMINAT IN SFÂRȘIT , UGH! S-a terminat toată prostia asta iar eu și restul clasei mele ne schimbăm in haine mai normale. Eu sunt îmbrăcată într-o salopeta de blugi scurți și un top pe care scrie "Kill me!" ,nimic neobișnuit.
  Plec acasă singura , ca întotdeauna... . Îmi bag căștile in urechi și îmi continui drumul liniștită. Senzația ca sunt urmărită nu îmi mai face probleme de mult timp.
Am zis sa dau o tura prin pădure ca de ce nu? Am intrat in pădure și am început sa ma plimb. Poate da domnul Lucifica sa găsesc și eu un Creppypasta care a ma omoare. Ma dor picioarele așa ca ma așez la baza unui copac mai bătrân, îmi dau căștile jos și ma pierd in gânduri uitându-ma la cerul pe care își făceau apariția o mulțime de stele.

~JTK P.O.V.~

Am ieșit la vânătoare de aproape o ora și încă nu am găsit victime! Stai... văd o fata care e pierdută in gândurile ei. Vreau sa o spionez puțin dar, ca un mare idiot ce sunt cuțitul îmi scapă din buzunar cu un sunet pe care probabil fata aceea l-a auzit pentru ca in următoarea secunda am auzit-o vorbind pe un ton prietenesc:
???:-Știi ceva? Cred ca am halucinații, fiindcă tocmai l-am văzut pe Jeffrey Alan Woods,sau mai bine zis Jeff the Killer!
  Am și eu o întrebare: DE UNDE ȘTIE TIPA ASTA CA MA CHEAMA ALAN?!
  Ok acum sunt curios.
Eu:-Nu cred ca halucinezi...
???:-Lol... nu vorbeam cu tine Alan, vorbeam cu o voce din capul meu.
  A accentuat Alan și asta m-a enervat la culme.
Eu:-GO TO SEE-...
???:-Oi,oi nu mai tipa nenea! Dacă vrei sa ma omori nu ai decât.
Eu:-Nu plângi? Nu tipi? Nu... nimic?
???:-As vrea eu...
  După asta am privit-o puțin. Tristețea ei nu era redata de lacrimi... doar ochii ei arătau o tristete de nedescris... cred ca era mai trista decât noi toți... e interesantă fata. O sa îl rog pe Slendy sa o păstram.
Eu:-Cum te cheama?
???:-Bianca.
Eu:-Ok...
Bia:-Poți sa îmi spui Bie sau Bia.
Eu:-Ok...
Bia:-No, eu trebuie sa plec... vreau sa ma duc sa dor-..., sa ma culc.
  Am chicotit ușor. Usor pentru mine, pentru ea mai mult un ras isteric.

     ~Bia P.O.V.~

  No viața e făina! M-am întâlnit cu un criminal care din nefericire nu m-a omorât... . No acuma vreau sa dorm ca am stat cu asta la chat și e 05:00 a.m.! Mâine cu ajutorul lui nea Lucifica ma omoară și pe mine Jeff și nu mai stam la chat ca babele.

     ***
Dacă va plașe cartea pana acum va rog spuneți in com ca sa continui. Va pwp 0w0

O familie de idioțiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum